کد خبر : 1979537 | 21 آبان 1402 ساعت 20:45 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

استراحت کاپیتان تیم ملی قبل از پرواز

آ ا ک آتن با یکی از دو بازیکن ایرانی دیدار مقابل لامیا را آغاز می‌کند.

استراحت کاپیتان تیم ملی قبل از پرواز

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل تیم رده ششمی لامیا قرار خواهد گرفت.

احسان حاج‌صفی که سه شب قبل در مسابقه برگشت مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل مارسی فرانسه یکی از 11 نفر اصلی آ ا ک آتن بود و 90 دقیقه در زمین بود، امشب در دیدار سوپر لیگ یونان برابر لامیا دور از فهرست نفرات تیمش است.

حاج‌صفی از ابتدای فصل 24-2023 در چهار مسابقه سوپر لیگ یونان و چهار بازی لیگ اروپا به میدان رفته، اما امشب قبل از سفر به تهران و حضور در اردوی تیم ملی استراحت می‌کند و مقابل لامیا در لیست نیست.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان هفت بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، پس از غیبت در دیدار لیگ اروپا برابر مارسی فرانسه، امشب دوباره در غیاب حاج‌صفی شانس بازی به دست آورده و در ترکیب دیدار با لامیاست.

تیم فوتبال آ ا ک آتن با کسب 21 امتیاز در 10 مسابقه اخیرش در سوپر لیگ یونان در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و شانس صعود به رتبه دوم را دارد.

1953359

دیدگاه‌ها