کد خبر : 1979518 | 21 آبان 1402 ساعت 19:33 | 14.7K بازدید | 44 دیدگاه

پیام فاصله شماره یک تا دوازده تیم ملی را کم کرد! (عکس)

گلر سپاهان با یک نمایش بی نقص به استقبال اردوی جدید تیم ملی رفت.

پیام فاصله شماره یک تا دوازده تیم ملی را کم کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی مهم ترین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را با پیروزی یک بر صفر به سود خود پایان داد که پیام نیازمند، سنگربان مطمئن سپاهان، اقتدار کاملی در برابر بازیکنان پرسپولیس نشان داد.

پیام که در سال های گذشته همیشه پشت خط علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک تیم ملی قرار داشته، در این مسابقه که رقیبش یک گل زیبا را با کمی چاشنی تقصیر دریافت کرد، نمایش بی نقصی به اجرا گذاشت و در زمین و به خصوص روی هوا، کم ترین ضعفی نشان نداد.

1953321

این مسابقه که از ابتدا یکی از دوئل‌های جذابش به تقابل دو گلر ملی‌پوش اختصاص داشت، در نهایت با برتری سپاهان به پایان رسید تا نیازمند با روحیه‌ای بالا به اردوی تیم ملی برای انجام دو بازی ابتدایی در مقدماتی جام جهانی برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان برود.

حالا با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی که تجربه کار با نیازمند را هم در سپاهان داشته، سنگربان بلندقامت سپاهان که آخرین گل بد دریافتی او را کمتر کسی به خاطر دارد، امیدوار است بتواند به جایگاه علیرضا بیرانوند در تیم ملی نزدیک تر شده و شانس خود برای رسیدن به خط دروازه تیم ملی را امتحان کند.

1953322

دیدگاه‌ها