کد خبر : 1979511 | 21 آبان 1402 ساعت 19:20 | 210K بازدید | 203 دیدگاه

واکنش خاص هاشمی‌نسب به شکست پرسپولیس (عکس)

با سوت پایان دیدار پرسپولیس، مهدی هاشمی‌نسب استوری معناداری را منتشر کرد.

واکنش خاص هاشمی‌نسب به شکست پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست پرسپولیس برابر سپاهان، به کام آبی‌ها تمام شد و استقلال توانست فاصله‌اش را با شاگردان گل‌محمدی به عدد پنج برساند. البته که ذوب آهن با هجده امتیاز در رده دوم ایستاده و فاصله این تیم با تیم نکونام چهار امتیاز است.

شاگردان نکونام روز گذشته موفق شدند با 2 گل از سد تراکتور عبور کنند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند. شکست سرخ‌ها بهترین نتیجه ممکن برای استقلال بود، چرا که در فاصله 2 هفته تا دربی پایتخت، آبی‌ها فاصله خود را با این تیم افزایش دادند.

1953305

مهدی هاشمی‌نسب که روز گذشته دیدار استقلال و تراکتور را از روی سکوها مشاهده کرد، به محض سوت پایان بازی پرسپولیس، استوری خاصی را از خود منتشر کرد که گفته می‌شود کنایه‌ای به باخت سرخ‌هاست.

در این تصویر، هاشمی‌نسب روی سکوهای سیمانی استادیوم آزادی مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد پس از یکی از گل‌های استقلال در دیدار دیروز است. در این تصویر، در حالی که او هر دو دستش را مشت کرده و بالا برده، لبخندی بر لب دارد.

هاشمی‌نسب همچنین از دو قلب آبی در این تصویر استفاده کرده که به نظر می‌رسد واکنش او به دو روز خوبی است که آبی‌ها پشت سر گذاشته‌اند و نتایج به کام آنها رقم خورده است.

دیدگاه‌ها