کد خبر : 1979383 | 21 آبان 1402 ساعت 12:31 | 37.9K بازدید | 30 دیدگاه

امباپه، برادرش را تحویل معلم داد! (عکس)

اتان امباپه برادر کوچکتر کیلیان امباپه هیچ توجهی به شرایط تحصیلی خود ندارد تا این موضوع با واکنش ستاره پی‌اس‌جی مواجهه شود.

امباپه، برادرش را تحویل معلم داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از شروع سال ۲۰۲۳، اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه به تیم اصلی پاری‌سن‌ژرمن راه یافت و اگر چه در این مدت به جزء بازی‌های دوستانه در ترکیب قرار نگرفته اما با ۱۶ سال سن، به مانند برادرش به خوبی بلد است که چگونه لنز دوربین‌‌های فرانسوی را به خود معطوف کند.
او همراه با فوتبال بازی کردن این روزها تحصیل هم می‌کند و این باعث شده تا او برنامه‌ریزی سختی داشته باشد اما اتان که به بازی‌های کامپیوتری علاقه شدیدی دارد، درس را در اولویت سوم گذاشته است.

1953040

این موضوع باعث شد تا کیلیان امباپه، پیش از دیدار مقابل رنس برادر کوچکترش را به مدرسه ببرد تا تحویل معلمش دهد و با تاکید بر عدم انجام تکالیفش بخواهد که شرایط تحصیلی‌اش را تغییر دهد!
آتان امباپه در طول فصل جاری در 13 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرد که در آن دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، اما هنوز در تیم بزرگ پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشده و برادرش کیلیان هم با هت‌تریکی که انجام داد کار بزرگی مقابل رنس کرد تا با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان لیگ یک فرانسه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها