کد خبر : 1979235 | 20 آبان 1402 ساعت 21:12 | 37.5K بازدید | 35 دیدگاه

واضح می‌گویم تا برای‌تان گنگ نباشد؛

طغیان غیرمنتظره مورایس علیه مدیر آکادمی سپاهان!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس به شدت از بصیریان مدیر آکادمی سپاهان گلایه کرد.

طغیان غیرمنتظره مورایس علیه مدیر آکادمی سپاهان!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این انتقادِ صریح و تند از سوی مورایس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بازیکنان آکادمی سپاهان در ترکیب تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل و پیروزی 3 بر 2 این تیم که با درخشش دو بازیکن آکادمی سپاهان (اسماعیل ‌قلی‌زاده و کسری طاهری) رقم خورد، مطرح شد.
اما این ماجرا و ناراحتی مورایس از شکست طلایی پوشان اصفهانی مقابل ملوان در ورزشگاه نقش جهان نشات می‌گیرد. جایی که علی بصیریان مدیر آکادمی تیم فوتبال سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی انتقاد وحشتناکی از عملکرد سه مدافع میانی تیم یعنی سیاوش یزدانی، هادی محمدی و نیلسون جونیور کرد.

1952738
محمدعلی بصیریان پس از شکست سپاهان مقابل ملوان با انتشار این پست اینستاگرامی علیه سه مدافع تیم بزرگسالان انتقاد صریح و تندی را مطرح کرد که حالا اظهارات مدیر آکادمی سپاهان با واکنش سرمربی پرتغالی تیم مواجه شده است.

حالا پس از چند هفته این اظهار نظر علی بصیریان با واکنش ژوزه مورایس روبرو شد و او در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس علی‌رغم میل باطنی‌اش به این موضوع پرداخت و در واکنش به آن گفت: «بگذارید مثبت باشم، اما من هنوز با آکادمی مشکل دارم. من نمی‌خواستم از این لحظه برای صحبت درباره چیزی که می‌خواهم بگویم استفاده کنم. بله در آکادمی بازیکنان خوبی داریم. برخی اوقات شاید انتظاراتمان از بازیکنان آکادمی زیاد و کم باشد. فرقی هم نمی‌کند و در تمام دنیا،‌ تیم‌ها در آکادمی بازیکنان خوبی دارند ولی به نظرم در یک باشگاه ورزشی باید از تمام بازیکنان حمایت شود. چه از طرف آکادمی، رئیس و مدیر آکادمی و چه از طرف باشگاه. باید به تمام بازیکنان احترام گذاشته شود. این به گونه‌ای است که من رفتار می‌کنم و امیدوارم آنها نیز به این شکل رفتار کنند. می‌خواهم خیلی واضح بگویم که برایتان گنگ نباشد. من دارم نسبت به انتقادی که یک فرد از آکادمی از بازیکنانی چون نیلسون، هادی محمدی و سیاوش یزدانی کرد، واکنش نشان می‌دهم که این اتفاق نباید رخ می‌داد. خواستم واضح بگویم که برایتان گنگ نباشد.»

دیدگاه‌ها