کد خبر : 1979234 | 20 آبان 1402 ساعت 21:06 | 34.1K بازدید | 29 دیدگاه

شهاب زاهدی، سکوت مطلق!

در شرایطی که بیرون ماندن شهاب زاهدی از ترکیب اصلی پرسپولیس تبدیل به یک مساله بدون جواب برای هواداران این تیم شده اما باز هم یحیی در این باره حرفی نزد.

شهاب زاهدی، سکوت مطلق!

به گزارش رزش سه  یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن تمجید از شرایط فعلی بازیکنانش هیچ حرفی درباره مشکلات خط حمله خود نزد.
گل محمدی در این نشست خبری به این نکته اشاره کرد که باشگاه‌های دیگر هر بازیکنی خواستند جذب کردند و انگار فقط سر پرسپولیس کلاه رفته است.

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد یحیی از برخی خریدهای خود ناراضی است که البته شاید طبیعی هم باشد.او در پست مهاجم نوک  پس از اینکه نفرانی مثل پریرا، دیاباته، آل کثیر و عبدی را از دست داد شهاب زاهدی و بعد نبیل باهویی را به خدمت گرفت که الان هیچ کدام شرایط خوبی ندارند.

1949058

از بین این دو نفر شهاب زاهدی بعد از مقطعی دوری از گلزنی بالاخره موفق به گلزنی شد اما بعد از چهار گلی که در دو بازی به ثمر رساند به یکباره نیمکت‌نشین شد و حالا هم هیچ کس از گل محمدی نمی‌پرسد چرا چنین تصمیمی گرفته و چطور بعد از رو آمدن شهاب او را نیمکت نشین کرده است.

البته از یحیی در این باره سوالی هم نشده ضمن اینکه خود شهاب هم بازیکن بی حاشیه‌ای است و در تمرینات بی سر و صدا کار می‌کند.در واقع از سوی شهاب زاهدی نمی توان منتظر واکنش یا اعتراضی ماند وشاید این موضوع همین طور لاینحل باقی بماند.

برخی معتقدند با در نظر گرفتن اینکه شهاب در بازی با ملوان فیکس بود و بین دو نیمه تعویض شد باید دید در آن مسابقه چه اتفاقی افتاده که باعث شده گل محمدی چنین تصمیمی درباره‌اش بگیرد.

دیدگاه‌ها