کد خبر : 1979187 | 20 آبان 1402 ساعت 19:04 | 5.3K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی تاتنهام: ذهنی آماده نبودیم و باختیم

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام می‌گوید، چون تغییرات زیادی در ترکیب تیمش داشته شکست خورده است.

سرمربی تاتنهام: ذهنی آماده نبودیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس امروز به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. پس از شکست مقابل چلسی، این دومین شکست متوالی تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس بود.

آنگه پوستکوگلو پس از بازی درمورد رویارویی با ولورهمپتون گفت: "اینجا همیشه بازی سختی دارید. گرگ‌ها همیشه قوی به میدان می‌روند و ما در پایان از پا در آمدیم. این قابل درک است. آن‌ها خوب بازی کردند و گل زدند."

عملکرد حریف؟

شکست دادن ولورهمپتون سخت است و آن‌ها حملات زیادی داشتند. ما می‌توانستیم در نیمه اول بهتر باشیم. زود گل زدیم و محافظه کارانه بازی کردیم. شانس‌هایی هم داشتیم که می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.

1952644

عملکرد تاتنهام؟

نیمه اول احساس کردم که خوب شروع کردیم اما می‌توانستیم کمی تهاجمی‌تر باشیم. باید با این واقعیت که ما تغییرات زیادی ایجاد کرده‌ایم و تسلط مشابهی را به دست نمی‌آوریم، این شکست را توجیه کنم. به خصوص وقتی که سه نفر از مدافعان ما عملا اولین بار در ترکیب اصلی بودند.

تعویض‌ها؟

ما چندین تغییر را نیز در جریان بازی ایجاد کردیم که می‌دانستیم قرار نیست به همان اندازه تیم روان بازی کند، اما احساس کردم که می‌توانستیم بهتر باشیم، به خصوص در نیمه اول. به نظرم چون بعضی از بازیکنان خیلی وقت بود که بازی نکردند کمی از نظر ذهنی آماده نبودند.

دیدگاه‌ها