کد خبر : 1979140 | 20 آبان 1402 ساعت 17:20 | 13.3K بازدید | 19 دیدگاه

پاسخ رئیس لالیگا به پرز: دروغ‌های وحشتناکی گفتی

خاویر تباس معتقد است فلورنتینو پرز یک بار دیگر در سخنان خود اتهامات واهی و دروغین علیه لالیگا مطرح کرد.

پاسخ رئیس لالیگا به پرز: دروغ‌های وحشتناکی گفتی

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز امروز مصاحبه‌ای جنجالی علیه یوفا، لیگ قهرمانان، لالیگا و داوری‌های فوتبال اسپانیا داشت و شدیدا به خاویر تباس، رئیس لالیگا تاخت. رئال تنها باشگاه اسپانیایی مخالف سیاست‌های لالیگاست و اختلاف بین تباس و پرز مدت‌هاست علنی شده است.

پرز امروز بار دیگر از سوپرلیگ دفاع کرد و گفت که لیگ قهرمانان راهکار نجات فوتبال نیست. او معتقد است جوانان روز به روز بیشتر از فوتبال فاصله می‌گیرند.

1952526

تباس خیلی زود به حرف‌های پرز واکنش نشان داد و برای او نوشت: «من به صحبت‌های فلورنتینو پرز گوش دادم. جدا از تکرار سال به سال همین موضوع در مورد بی‌میلی جوانان به فوتبال، حق پخش بازی‌ها و....که نشان می‌دهد نه او و نه تیم مدیریتش از آنچه واقعاً در حال رخ دادن است آگاه نیستند، او دروغ‌های بسیار جدی و وحشتناک در مورد لالیگا اضافه کرد.» 

تباس ادامه داد: «او در مورد افزایش دستمزد من دروغ می‌گوید، چون هیچ افزایشی نداشته است. او در مورد شفافیت لالیگا دروغ می‌گوید، او در مورد سلب حق پخش تلویزیون دروغ می‌گوید. تنها چیز مشخص این است که پرز دوست دارد همه چیز حول محور او بچرخد و از یک روند دموکراتیک بیزار است. او همه چیز را برای رئال و خودش می‌خواهد.»

دیدگاه‌ها