کد خبر : 1978995 | 20 آبان 1402 ساعت 08:09 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

با گذشت زمان نتایج بهتری کسب می‌کنیم؛

مهاجم الشمال: مربی ایرانی ما سیستم خیلی خوبی دارد

مهاجم تیم فوتبال الشمال به تمجید از پویا اسبقی، سرمربی ایرانی تیمش، پرداخت.

مهاجم الشمال: مربی ایرانی ما سیستم خیلی خوبی دارد

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو گومز که در دو فصل گذشته در پارتیزان بلگراد حضور داشت، در تابستان گذشته صربستان را به مقصد لیگ ستارگان ترک کرد و به الشمال قطر پیوست تا فوتبال خود را زیر نظر پویا اسبقی، سرمربی ایرانی این تیم، دنبال کند.

این بازیکن در گفت‌وگویی درباره عملکرد الشمال در لیگ ستارگان گفت: ما در الشمال همیشه تلاش می‌کنیم تا نتایج قوی و ممتازی را کسب کنیم و مطمئن هستم که با گذشت زمان بهتر خواهیم شد و نتایج مثبت‌تری به دست خواهیم آورد.

وی در خصوص جو حاکم بر این تیم گفت: پویا اسبقی، مربی ما، سیستم خیلی خوبی دارد که به ما به عنوان بازیکن چیزهای زیادی یاد می‌دهد. تیم در مسیر جدیدی قرار دارد و مربی ما بازیکنان را به خوبی درک می‌کند. باید به کارمان ادامه دهیم و در تمام مسابقات و تمرینات با همه توان کار کنیم.

گومز افزود: ما تیمی هستیم که می‌توانیم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم، اما باید از اشتباهات و فاصله‌ها درس بگیریم. اگر به نتایج نگاه کنیم، مایه تاسف است که در تعدادی از بازی‌ها شکست خورده‌ایم. ما نتوانستیم از همه فرصت‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم اما فوتبال همین است؛ باید یاد بگیریم و در هفته‌های آتی قوی‌تر و بهتر عمل کنیم تا امتیازات بیشتری کسب کنیم و در جدول رده‌بندی پیشروی داشته باشیم.

مهاجم اهل کیپ ورد الشمال در پایان گفت: ما یک گروه برجسته از بازیکنان قدرتمند داریم‌ که همیشه در قطر از من استقبال کرده‌اند. من هم به عنوان عضوی از تیم وظیفه خود می‌دانم که در جهت خدمت تیم حرکت کنم. من معتقدم الشمال می‌تواند به موقعیت خوبی دست یابد.

دیدگاه‌ها