کد خبر : 1978948 | 20 آبان 1402 ساعت 05:31 | 15.6K بازدید | 20 دیدگاه

ساسان فراتر از یک کاپیتان برای اهوازی‌ها

اشک‌های مهاجم فولاد درآمد

مهاجم نورآبادی در اکثر موفقیت‌های فولاد حضور داشته و حالا ماموریت مهمی را به دوش می‌کشد.

اشک‌های مهاجم فولاد درآمد

به گزارش "ورزش سه" در بازی امروز فولاد مقابل آلومینیوم پس از پایان نیمه اول مشخص بود که هواداران خوزستانی تا چه میزان نگران از جایگاه تیمشان هستند و از دست دادن امتیاز برابر آلومینیوم اراک هرگز خبر خوبی برای آن‌ها نخواهد بود.

بلافاصله پس از شروع نیمه دوم و پس از دفع توپ اشتباه یکی از مدافعان آلومینیوم، موسی کولیبالی توپ را به سعید واسعی سپرد که این بازیکن پس از چند متر پیشروی، ضربه‌اش را از پشت محوطه جریمه زد که توپ به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت به ساسان انصاری رسید و این بازیکن موفق شد گل پیروزی‌بخش بازی را به ثمر برساند. گلی که البته جنجالی بود و آلومینیومی‌ها معتقد بودند مهاجم قرمزپوشان در موقعیت آفساید بوده است که البته با توجه به تصاویر تلویزونی به نظر می‌رسد حق با آنهاست.

ویدئو: 316233

ساسان پس از گل سجده شکر به جا آورد و حالا نوبت گریه ستاره‌ای بود که بر خلاف همبازیان سابقش نشان داد در روزهای سخت فولاد هم می‌توان رویش حساب کرد. اگرچه فولاد این روزها از لحظات خاص خود در فصل‌های گذشته فاصله گرفته و ضعیف‌تر شده، ولی این ساسان انصاری است که هنوز زمانی که در نزدیکی محوطه به توپ می‌رسد هواداران خوزستانی را نیم‌خیز می‌کند، چرا که ساسان نه تنها کاپیتان فولادی‌ها بلکه اصلی‌ترین امید پرافتخارترین نماینده یک استان است.

دیدگاه‌ها