کد خبر : 1978932 | 19 آبان 1402 ساعت 18:29 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

باید از وقفه لیگ برتر استفاده کنیم؛

عبداللهی: کمترین حق ما پیروزی بود

مربی تیم پیکان می‌گوید تساوی برابر شمس آذر نتیجه ناعادلانه‌ای بوده است.

عبداللهی: کمترین حق ما پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی پیکان، که روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر حاضر شد، اما کنفرانس او از سوی خبرنگاران تحریم شد، امروز هم به جای رسول خطیبی در نشست خبری پس از مسابقه حضور یافت و در ابتدا گفت: من دیروز هم به احترام شما رسانه‌های عزیز به کنفرانس آمدم و امروز هم به احترام شما آمدم. آقای خطیبی پرواز داشتند و رفتند و ان‌شاءالله از بازی بعد حتما خودشان در کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند. خواستم بدانید به قدری برای ما عزیز هستید که به احترام شما آمدیم.

او سپس در خصوص تساوی برابر شمس آذر عنوان کرد: همان‌طور که دیروز هم در کنفرانس گفتم، شمس آذر در ۲-۳ هفته اخیر نتایج خوب و روند رو به رشدی داشت و جزء تیم‌هایی بود که حریفانش را به خصوص در بازی‌های بزرگ اذیت کرده بود. با توجه به شناخت و تحلیل و تمریناتی که داشتیم، این نتیجه برایمان ناعادلانه بود. قطعا باید این بازی را می‌بردیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم و جالب اینکه تمام موقعیت‌هایی که گیر آوردیم، روی تمریناتی بود که انجام داده بودیم و مواردی بود که در جلسه آنالیز به بازیکنان گفته بودیم، ولی فوتبال است و فقط یک توپ‌مان تبدیل به گل شد و باقی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد. کمترین‌ حق‌مان در این بازی برد بود.

ویدئو: 316237

مربی پیکان درباره صحنه‌ای که اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، گفت: من الان هم با آقای خورشیدی صحبت کردم و فکر می‌کردم آن صحنه پنالتی است. باید فیلم بازی را ببینم و بعد از آن بیشتر می‌توانیم قضاوت کنیم. ما از دور فکر کردیم فشاری روی سامان نریمان جهان در محوطه بود، ولی صادقانه بگویم باید فیلم بازی را ببینیم و بعد صحبت کنیم. به هر حال آقا اشکان یکی از داوران خوب فوتبال ایران است و گروه خوبی هستند. ما تحت فشار هستیم و گاهی کنار خط اعتراض‌هایی می‌کنیم اما باید فیلم بازی را ببینیم و بعد صحبت کنیم.

عبداللهی درباره مصدومیت دانیال جهانبخش در این مسابقه عنوان کرد: متاسفانه مصدومیت‌ها گریبانگیر تیم ما شده است. ما تا امروز هم ۶ مصدوم داشتیم که از بازیکنان اصلی و بزرگسال بودند و اصلا نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم؛ مثل غلام ثابت ایمانی که امروز به ما اضافه شد و صدقی هم تازه اضافه شده است. دانیال هم با این اتفاق دچار شکستگی از ناحیه بینی شد. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و امیدوارم بتوانیم از وقفه‌ای که بین بازی‌ها هست، استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها