کد خبر : 1978927 | 19 آبان 1402 ساعت 18:09 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

نریمان‌جهان: این گل به خودم هم چسبید

گلزن پیکان در جدال مقابل شمس آذر در ادعایی جالب توجه مدعی شد تیمش قادر به ثبت هشت گل مقابل حریف قزوینی بود.

نریمان‌جهان: این گل به خودم هم چسبید

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در جدال خانگی مقابل شمس آذر متوقف شد و سامان نریمان جهان در این دیدار موفق شد یک گل والی زیبا به نام خود ثبت کند.

مهاجم تبریزی پیکان درباره این دیدار و نتیجه کسب شده توسط تیمش گفت: ما جلو افتادیم اما باید این بازی را می‌بردیم. بیش از هفت هشت موقعیت صددرصدی گل داشتیم. فقط باشگاه و مربی باید صبر کنند تا بازیکنان جوان ما باتجربه‌تر شوند. شما قرارداد بازیکنان جوان ما را ببینید، یک چیز عجیب و غریب است. بالاخره جوان هستند و باید صبر کنیم.

نریمان جهان با لبخند از گل خودش تعریف می‌کند و مدعی است رضایت شخصی خودش را هم این گل والی زیبا بهمراه داشته: خدا را شکر که یک گل خوشگل زدم. واقعیت بگویم خودمم خوشم آمد و زیبا بود. خیلی چسبید. گل زدم ولی کم تعریف می‌کنم اما به پایم چسبید. به نظرم زیباترین گل من بود. من به پرسپوليس از پشت هجده زدم اما این واقعا سخت ولی زیبا بود.

ویدئو: 316229

مهاجم پیکان درباره ناراحتی سرمربی‌اش از نتیجه کسب شده گفت: حق دارد که ناراحت باشد. با تیمی بازی کردیم که مقابل استقلال نمایش خوبی داشت. تراکتور و فولاد را برده، اما ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. با تمامی احترامی که برای حریف قائل هستیم باید بگویم تیم ما شایستگی برد را داشت.

دیدگاه‌ها