کد خبر : 1978528 | 17 آبان 1402 ساعت 18:15 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 1 مس شهربابک 0؛

لیگ‌یک/ شروع طوفانی سرمربی جدید در آستارا

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در اولین حضور فرشاد کرمی به عنوان سرمربی با گل مهدی شریفی برنده دیدار حساس برابر مس شهربابک شود.

 لیگ‌یک/ شروع طوفانی سرمربی جدید در آستارا

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های خوشه طلایی ساوه و مس شهر بابک امروز در ورزشگاه وحدت آستارا در هفته یازدهم لیگ یک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازیکنان خوشه طلایی ساوه با سرمربیگری فرشاد کرمی و در روزی که عملکرد بسیار خوبی در فاز هجومی داشتند، موفق شدند با یک گل از سد مس شهر بابک مدعی عبور کنند تا نتیجه خوبی پس از هفته ها شکست بگیرند. تک گل این مسابقه توسط مهدی شریفی در دقیقه 47 به ثمر رسید.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود: 

بولت سپاهانترکیب خوشه طلایی ساوه:
وحید عزیزی- مهدی شریفی، بهروز هوشمند، داوود فکری، میلاد احمدی، سید محمدرضا هاشمی سیرکی، علی بشیری گلمانخانه، سجاد اژدر، علی رضایی، محمد علیزاده، برهان عابد.
سرمربی: فرشاد کرمی

بولت مس رفسنجانترکیب مس شهربابک:
آیدین قویدل - امید سام‌کن، علی دهقان، اکبر کربلایی، مصطفی کیانی، حجت اسلامی، محمدجواد پورعوض، امین عباسی، مرتضی حسین‌زاده، علیرضا ولی‌زاده، ساسان حسینی.
سرمربی: قاسم شهبا

نکته قابل توجه درباره این مسابقه اینکه وحید کلهر پس از شکست خوشه طلایی در چارچوب هفته دهم از سمت خود استعفا داد و امروز درشرایطی نماینده ساوه یکبار دیگر دور از شهر خود یعنی در آستارا توانست به 3 امتیاز سرنوشت ساز دست پیدا کند که فرشاد کرمی روی نیمکت این تیم حضور داشت.

پس از بازی هفته یازهم برای نماینده شهربابک و خوشه طلایی، شاگردان شهبا فرصت نزدیک شدن به رتبه های بالایی جدول رده بندی را از دست دادند. آنها 12 امتیاز دارند و در رتبه دهم قرار گرفته‌اند.

اما این مسابقه و این پیروزی به شدت برای خوشه طلایی در اولین بازی زیر نظر فرشاد کرمی راهگشا بود و آنها 10 امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم فعلا از منطقه سقوط فرار کرده‌اند.

دیدگاه‌ها