کد خبر : 1978289 | 16 آبان 1402 ساعت 18:13 | 13.3K بازدید | 11 دیدگاه

بیرانوند با سیو دیدنی به دنبال هت‌تریک کلین‌شیت

دروازه‌بان پرسپولیس در دقیقه 34 با واکنشی مناسب مناسب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا این تیم همچنان امیدوار به کسب پیروزی مقابل حریف باشد.

بیرانوند با سیو دیدنی به دنبال هت‌تریک کلین‌شیت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، شماره یک پرسپولیس که پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با سرماخوردگی مواجه شده بود، در نهایت شرایط حضور در این بازی را به دست آورد تا چهارمین حضورش در این فصل را در لیگ قهرمانان تجربه کند.

بیرانوند که بعد از دریافت دو گل در بازی اول آسیایی تیمش مقابل النصر عربستان، در ادامه طی دو بازی بعدی مقابل الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد، این بار به دنبال تکرار این اتفاق در بازی برگشت مقابل حریف تاجیکستانی است.

شماره یک پرسپولیس در دقیقه 34 ابتدا یک خروج نگران کننده را شکل داد تا استقلال تاجیکستان در آستانه دستیابی به گل تساوی قرار داشته باشد. با این حال او در بازگشت دوباره به چارچوب دروازه‌اش موفق شد شوت ناگهانی حریف را کنترل کرده و راهی کرنر کند تا به این شکل یک سیو دیدنی را به نام خود کند.

بیرانوند که در بازی رفت دو تیم نیز با مهار پنالتی حریف زمینه‌ساز برد تیمش شده بود، امیدوار است در جدال امروز مقابل استقلال تاجیکستان سومین کلین‌شیت خود در لیگ قهرمانان را ثبت کند.

دیدگاه‌ها