کد خبر : 1978192 | 16 آبان 1402 ساعت 10:38 | 40.9K بازدید | 3 دیدگاه

دعوت به تیم ملی: تاریخ‌سازی اعجوبه جدید رئال!

اندریک، ستاره نوجوان رئال مادرید، برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل از سوی کادر فنی این تیم دعوت شده است.

دعوت به تیم ملی: تاریخ‌سازی اعجوبه جدید رئال!

به گزارش "ورزش سه"، اندریک بی‌صبرانه منتظر تابستان و رسیدن به سن قانونی است تا بتواند راهی اسپانیا شود و پیراهن رئال مادرید را در فصل آینده به تن کند. 

او مدتی قبل قراردادی را با این باشگاه به امضا رساند اما به حضورش در ترکیب پالمیراس به صورت قرضی ادامه داد تا زمانی که شرایط حضور در مادرید و بازی در کنار ستاره‌های بزرگ رئال را داشته باشد. 

این بازیکن در چند هفته اخیر عملکردی درخشان برای تیمش داشته و موفق شده با استفاده از تکنیک خارق العاده و مهارت‌های قابل تحسینی که دارد ناجی پالمیراس در چند دیدار گذشته شود و حالا پاداش زحماتش را از سوی کادر فنی تیم ملی برزیل گرفته است. 

1949866

این ستاره برزیلی حالا برای اولین بار به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده و قرار است در کنار بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور و رودریگو به میدان برود و آماده است تا توانایی‌هایش را به خوبی در این تیم نشان دهد. 

اندریک شب گذشته با انتشار پستی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از این که فرصت بازی برای تیم ملی کشورش را به دست آورده ابراز خوشحالی کرد و وینیسیوس جونیور، رودریگو و مارسلو به او به خاطر این افتخار تبریک گفتند.

این بازیکن 17 ساله حالا به دومین بازیکن جوان تاریخ برزیل پس از رونالدو نازاریو تبدیل شده که از سوی مربیان برای حضور در تیم ملی این کشور دعوت شده است. 

دیدگاه‌ها