کد خبر : 1978172 | 16 آبان 1402 ساعت 03:05 | 25.3K بازدید | 28 دیدگاه

پوچتینو: شکست دادن تاتنهام آنچنان خاص نیست!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی پس از پیروزی پرگل ۴-۱ و غلبه بر تیم سابقش، تاتنهام، به سوالات خبرنگاران درباره تصمیمات VAR، هت‌تریک جکسون و فرم بازی تیمش پاسخ داد.

پوچتینو: شکست دادن تاتنهام آنچنان خاص نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری جذاب تاتنهام را با نتیجه چهار بر یک شکست داد. پوچتینو عملکرد شاگردانش را تحسین و نظراتش درباره موضوعاتی دیگر را ارائه داد.

مستحق برد بودید؟
به بازی بین تاتنهام و لیورپول نگاه کنید، تاتنهام در آخرین دقیقه پیروز شد. من فکر می‌کنم ما شایسته این برد هستیم. تاتنهام فوق‌العاده بازی می‌کند اما فکر می‌کنم ما امشب تیم بهتری بودیم.

1950682

استفاده زیاد از وی‌اِی‌آر در بازی؟
این فوتبال است. بردیم و شایسته آن بودیم. فناوری وجود دارد و ما باید آن را درون بازی بپذیریم. اتفاقات زیادی در زمین می‌افتد و شما باید بررسی کنید تا از صحت آن اتفاقات مطمئن شوید. به نظرم خوب است. این همان فوتبالی است که ما می‌خواستیم، می‌خواستیم فناوری وارد شود و اکنون اینجاست. گفتم VAR نمی‌خواهم اما حالا از VAR حمایت می‌کنم.

هت‌تریک جکسون؟
برای او شگفت‌انگیز است و ایجاد اعتماد به‌نفس در این مقطع بسیار مهم است. امیدوارم به روحیه او کمک کند. وقتی از اسپانیا به باشگاه بزرگی مانند چلسی می‌آیید باید زمان زیادی بگذرد تا در وضعیت روحی خوبی قرار بگیرید. جکسون خیلی جوان است و باید بیشتر هم پیشرفت کند. به او و دیگر بازیکنان تبریک می‌گویم. برد بزرگی بود.

اهمیت این پیروزی برای چلسی؟
فکر می‌کنم از آنجایی که ما مستحق پیروزی و سه امتیاز بودیم، بسیار به روحیه ما کمک می‌کند، این موضوع بسیار مهم است چون هفته بعد بازی بسیار مهمی با منچستر سیتی داریم. روز یکشنبه فرصت دیگری داریم تا نشان دهیم در مسیر خوبی هستیم.

تعویض کولویل؟
لازم بود، چون فکر می‌کنم بعد از کارت زرد او کمی تمرکز خود را از دست داد و نگه داشتنش ریسک بیش از حد بود. کوکوریا هم بازیکن خوبی است، بنابراین فکر کردم که ریسک نکنم.

1950683

بالا و هجومی بودن تاتنهام پس از ۹ نفره شدن؟
ببینید، وقتی در بالای جدول هستید، می‌توانید همه چیز را امتحان کنید. وقتی اعتماد به‌نفس وجود دارد، می‌توانید با هر سبکی بازی کنید. اگر ما در حال حاضر چیزی شبیه به این را امتحان کنیم، در هر حرکتی که انجام دهیم، گل می‌خوریم.

برد مقابل تاتنهام شیرین‌تر است؟
خیلی خوشحالم چون سه امتیاز برای ما معنی زیادی دارد. ما در شرایطی هستیم که نیاز به کسب امتیاز داریم. خوشحالم که برگشتم و افرادی را دیدم که فرصتی برای خداحافظی با آنها پیدا نکرده بودم. مهمترین چیز برای من برد است. این تاتنهام است و چیز خاص دیگری ندارد. هر بردی برای من شیرین است، زیاد ارتباطی به نام رقیب ندارد.

دیدگاه‌ها