کد خبر : 1978171 | 16 آبان 1402 ساعت 02:39 | 39.6K بازدید | 39 دیدگاه

پوستکوگلو پس از باخت ۴-۱: این هویت ماست رفیق!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست سنگین برابر چلسی در خانه، در مورد نکاتی از بازی از جمله سبک بازی تیمش پس از دو اخراجی و اتفاقات بازی صحبت کرد.

پوستکوگلو پس از باخت ۴-۱: این هویت ماست رفیق!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام اولین شکستش در این فصل را با نتیجه ۴-۱ مقابل چلسی تجربه کرد. آنها در این بازی با اخراج کریستین رومرو و اودوگی، ۹ نفره شدند و همین اتفاق از دلایل اصلی این باخت بود. پوستکوگلو بعد از این شکست بحث‌هایی را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت.

صحنه‌های جنجالی زیاد در بازی؟
صحنه‌های مشکوک زیادی در بازی وجود داشت، داور بیشتر آنها را درست تشخیص داد و در خیلی از آن موارد دلیلی برای استفاده از آن ندیدم. فکر می‌کنم بازی این روزها به همین شکل پیش می‌رود و من آن را دوست ندارم. اگر به تمام اتفاقات بازی امروز نگاه کنید، شاید مردم از آن لذت ببرند و در مورد آن اتفاقات صحبت کنند اما من به نوعی ترجیح می‌دهم بیشتر فوتبال بازی کنیم و بازی وقفه‌های کمی داشته باشد.

1950679

بالا و هجومی بودن تیم پس از دو اخراج؟
این هویت ماست رفیق. این چیزی است که ما هستیم و تا زمانی که من اینجا هستم ما همین خواهیم بود. اگر به پنج نفر هم برسیم، باز هم همین کار را خواهم کرد و تیم را بالا نگه خواهم داشت.

تلاش و عملکرد امشب بازیکنان؟
من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم. تا انتها آنها تلاش می‌کردند موقعیت خلق کنند و تغییری به وجود بیاورند. بیشتر از این از دست آنها برنمی‌آمد. بخشی از فوتبال اراده، تلاش و پشتکار است و آنها امشب این را نشان دادند.

تصمیمات داور؟
شما باید تصمیم داور را بپذیرید، من این‌گونه بزرگ شدم. انتقادی به وقفه‌های بازی و VAR دارم. این فرسایش مداوم و وقفه‌های پشت سر هم فقط باعث کمتر شدن اقتدار داور می‌شود. قرار است چند متر دورتر تحت کنترل کسی باشیم که صفحه تلویزیون دارد. تصمیم، تصمیم است. در ۲۶ سال زندگی‌ام تصمیمات بد زیادی گرفته‌ام، تعداد زیادی هم به سودم بوده‌اند. به نظرم تصمیمات داور را باید بیشتر قبول کرد و فارغ از داشتن سود یا ضرر، به او اختیارات و اقتدار بیشتری بدهیم.

1950680

مصدومیت مدیسون؟
او از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. شدت آن فردا مشخص می‌شود. ما از قبل یک بازیکن کمتر داشتیم و منطقی بود که چند تغییر در ترکیب اعمال کنم.

مصدومیت فن دن فن؟
هنوز خیلی زود است که نظر دهیم و او باید تحت آزمایش‌های بیشتر قرار بگیرد اما به نظرم مصدومیت او کمی جدی بود.

دیدگاه‌ها