کد خبر : 1978139 | 16 آبان 1402 ساعت 00:31 | 6.9K بازدید | 11 دیدگاه

این روزهای رامین حسادت دارد؛

رامین رضاییان رفت و برگشت شد

رامین رضاییان ستاره مدافع راست ملی‌پوش سپاهان به مانند دیدار رفت مقابل آلمالیق در بازی برگشت هم موفق به گلزنی شد.

رامین رضاییان رفت و برگشت شد

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان بازیکن تیم ملی کشورمان و سپاهان که در دور سوم  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل آلمالیق تبدیل به ستاره زمین شده بود و توانست دو مرتبه با یک ضربه کاشته و بار دیگر از روی نقطه کرنر گلزنی کند اما حالا باز هم رامین رضاییان تبدیل در جشنواره ۹ گله آزادی درخشان ظاهر شد!
رضاییان در پیروزی ۹ گله تیمش از ابتدا داخل ترکیب حضور داشت و پس از اینکه تیمش با سه گل جلو افتاده بود، در دقیقه ۶۳  روی ارسال کرنر رامین رضاییان و ضربه سر رضا اسدی که مقابل تیرک دوم به محمد قربانی رسید، با یک بغل پای ساده توسط او نمایشگر ورزشگاه آزادی را دست‌خوش تغییر کردند.

1950603

رامین رضاییان که در کنار حسین نژاد چهره اصلی بازی امشب بود، این بار در دقیقه هفتاد رضاییان از اشتباه مدافع و دروازه‌بان آلمالیق نهایت استفاده را برد و با یک بغل پای دقیق مستقیما توپ را به کنج دروازه حریف هدایت کرد و گل پنجم را به نام خود ثبت کرد.

1950604

رامین رضاییان در جریان ۹۰ دقیقه بارها و بارها با توجه به ظرفیت بالا و تکنیک‌های متمایز کننده‌اش از سمت راست به قلب تیم آلمالیق نفوذ کرد تا حالا بیش از پیش ستاره اصلی و تعیین کننده ترکیب مورایس باشد.

بولت پرسپولیساو حتی روی اخراج شدن کومیلوف بازیکن آلمالیق تاثیرگذار بود و دیدیم که چگونه تیم روبرو برای مهار به او دردسر افتاد.
آمار عملکرد رامین این روزها در تضاد کامل با سن و سالش به سر می‌برد. او که پس از بازی در قطر دوباره به کشور بازگشت و چه با پیراهن پرسپولیس و چه پیراهن سپاهان و حتی با پیراهن تیم ملی ایران نقش‌آفرینی کرد و نشان داد که می‌توان در سن ۳۳ سالگی هم با ۴ گل و ۳ پاس گل از شروع فصل جدید در آسیا و در ایران آن هم به عنوان یک مدافع کناری یکه تازی کرد.

دیدگاه‌ها