کد خبر : 1978104 | 15 آبان 1402 ساعت 21:53 | 46.6K بازدید | 11 دیدگاه

آلخاندرو گریمالدو:

می‌خواهم به بارسا برگردم اما آنها مرا نمی‌خواهند!

آلخاندرو گریمالدو، مدافع کناری بایرلورکوزن، می‌گوید که دوست دارد به بارسلونا برگردد اما همچنین مدعی شد که تیم کاتالانی علاقه خاصی به او نشان نداده‌ است.

می‌خواهم به بارسا برگردم اما آنها مرا نمی‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، گریمالدو در سال 2012 از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی بارسلونا آمد و سه سال و نیم بعدی را روی نیمکت ذخیره بارسا گذراند و سپس در دسامبر 2015 به بنفیکا رفت. در تابستان 2023، او غول پرتغالی را ترک کرد و به بایر لورکوزن پیوست. در حالی که این بازیکن 28 ساله از زندگی در آلمان لذت می‌برد، می‌گوید که دوست دارد به بارسلونا بازگردد.

گریمالدو در گفتگو با خیخانتس گفت: "من همیشه گفته‌ام که بارسا باشگاهی است که می‌توانم به آن بازگردم... یعنی دوست دارم برگردم چون همه می‌دانید این تیم چقدر خاص است. بالاخره من به عنوان یک بازیکن در آنجا بزرگ شدم. من خیلی خوشحال بودم که در آن تیم حضور داشتم.

1950526

اما حقیقت این است که بارسا به بازگشت من علاقه‌ای نشان نداد. صحبت‌هایی وجود داشت، اما هرگز فراتر از گفتگو بین ایجنت و باشگاه نرفت. آنها روی دو مدافع کناری که از قبل داشتند تمرکز کردند و بقیه را ارزیابی نکردند. در نهایت می‌دانستیم که یک مدافع کناری در ترکیب تیم در پست من وجود دارد."

غول‌های کاتالونیایی سال گذشته این بازیکن را زیر نظر داشتند، اما بعداً مشخص شد که باشگاه به فکر جذب یک مدافع کناری نیداشتند.ست زیرا آنها از عملکرد آلخاندرو بالده و مارکوس آلونسو در سمت چپ تیم رضایت 

دیدگاه‌ها