کد خبر : 1977884 | 15 آبان 1402 ساعت 01:07 | 24K بازدید | 35 دیدگاه

بازگشت مصدومان کلیدی به فهرست تیم؛

ترکیب احتمالی سپاهان برای برد آسیایی

ژوزه مورایس باید تیمش را از ساعت 21:30 دقیقه امشب مقابل آلمالیق ازبکستان در ورزشگاه آزادی به سوی پیروزی هدایت کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای برد آسیایی

به گزارش "ورز‌ش‌ سه"، سپاهان روز تلخی را در مصاف با ملوان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر پشت سر گذاشت و با توجه به حکم سنگینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه طلایی‌پوشان فوتبال ایران صادر کرده بود، قابل پیش‌بینی هم بود که مورایس و شاگردانش تمرکز لازم را نداشته باشند و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا در آمد، تیم متمرکز و منسجم مهدی تارتار که با انگیزه و با برنامه پا به نقش جهان گذاشته بود، 3 امتیاز را با کسب پیروزی 3 بر 2 به نام خود زد.
این اولین شکست فصل سپاهان بود، اما از این جهت نگران کننده بود که ضعف‌های زیادی را در فاز دفاعی سپاهان یکبار دیگر شاهد بودیم و تمهیدات مورایس برای تغییر وضعیت هم کارساز نبود.

1950137

حالا چند روز پس از این مسابقه سپاهان به تهران آمده و آماده دیدارهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا شده است؛ جایی که آنها از ساعت 21:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی با توپ پر مقابل نماینده ازبکستان صف آرایی می‌کنند.

خبر خوش پیش از این مسابقه حضور سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو دو بازیکن کلیدی طلایی پوشان است که در بازی قبلی حاضر نبودند.

1950136

البته که شانس این دو بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد نخواهد بود و با این وصف باز هم ابهام بزرگ برای پیش‌بینی ترکیب 11 نفره سپاهان در پست وینگر چپ و دفاع میانی خواهد بود. مورایس در قلب خط دفاعی احتمالا پس از نمایش بد نیلسون مقابل ملوان، از هادی محمدی استفاده خواهد کرد و او را به سیاوش ترجیح خواهد داد و در پست وینگر چپ هم از بین حسین‌نژاد و آریا یوسفی باز هم به نظر می‌رسد شانس حسین‌نژاد بیشتر باشد.

بولت سپاهانبا این وصف ترکیب سپاهان مقابل آلمالیق به احتمال فراوان به شرح زیر خواهد بود: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر.

سپاهان پس از دیدار برابر آلمالیق باید خیلی زود به اصفهان بازگردد و آماده دیدار روز یکشنبه 21 آبان‌ماه در ورزشگاه نقش جهان برابر رقیب دیرینه و البته هم ریشه یعنی پرسپولیس شود.

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها