کد خبر : 1977822 | 14 آبان 1402 ساعت 20:22 | 17.6K بازدید | 29 دیدگاه

جو آزادی مثل نقش جهان نمی‌شود؛

اسدی: در اصفهان نیستیم، اما خوشحالم!

مهاجم بلند قامت سپاهان ابراز امیدواری کرد بتوانند در حضور تماشاگران‌شان به پیروزی مقابل آلمالیق برسند.

اسدی: در اصفهان نیستیم، اما خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که همراه با ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم در کنار شما هستم. سرمربی تیم همه صحبت‌های لازم را به طور کامل درباره شرایط بازی انجام دادند. ما فردا در خانه و استادیوم نقش جهان بازی نمی‌کنیم و نمی‌توانیم از همه هواداران خودمان بهره ببریم.

او ادامه داد: نقطه قوت ما در مسابقات خانگی، هواداران سپاهان هستند ولی متاسفانه فردا در اصفهان بازی نمی‌کنیم و تماشاگران در کنارمان نیستند. باید آنها انگیزه‌ای داشته باشند تا در ورزشگاه آزادی از تیم ما حمایت کنند که امیدوارم این اتفاق بیفتد. در تهران هم هواداران سپاهان هستند و می‌توانیم تا حدودی از حضورشان در ورزشگاه آزادی بهره ببریم. البته مثل اصفهان نمی‌شود.

مهاجم سپاهان یادآور شد: باید درباره خودمان هم صحبت کنم. شرایط خیلی خوبی داریم و به نظرم می‌توانیم برنده بازی فردا باشیم. همچنان هم امیدوار به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

اسدی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه برای دیدار با آلمالیق ابراز کرد: خوشحال هستم که برخلاف اینکه در اصفهان تماشاگران خانم را در کنارمان نداریم، فردا در ورزشگاه آزادی هواداران خانم را در کنارمان می‌بینیم و جای قوت قلب برای ما بازیکنان دارد که نزدیکان و خانواده‌هایمان فردا در ورزشگاه هستند و برای شخص من اولین بار است چنین اتفاقی می‌افتد و بازی من را می‌بینند. واقعا از این نظر خوشحال هستم و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که برنده شویم.

دیدگاه‌ها