کد خبر : 1977794 | 14 آبان 1402 ساعت 18:06 | 19K بازدید | 6 دیدگاه

بابایان: باعث خوشحالی است که اینجا حضور داریم

صحبت‌های سرمربی ازبک درباره ایران و قلعه‌‎نویی

سرمربی تیم نوبهار ازبکستان اعلام کرد شناختی کامل از نساجی ایران برای مسابقه فردا دارند.

صحبت‌های سرمربی ازبک درباره ایران و قلعه‌‎نویی

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل بابایان سرمربی ازبکستانی نوبهار که تیمش را برای مسابقه عصر دوشنبه با نساجی ایران آماده کرده در نشست خبری قبل از این بازی حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط مسابقه بر زبان آورد.

مشروح صحبت‌های ساموئل بابایان را در ادامه می‌خوانید:

**باعث افتخار است در ایران حضور داریم
باعث افتخار است که در کشور ایران حضور داریم و باعث خوشحالی است، بازی را در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهیم کرد.

**نساجی را کاملا می‌شناسیم
درباره بازی فردا باید بگویم ما تیم حریف را کاملاً می‌شناسیم و با آنها بازی کردیم. آنها به قدر کافی بازیکن باتجربه دارند که برای این بازی آماده باشند.

**نقاط مشترک زیادی بین ایران و ازبکستان است
ما هم برای این دیدار آماده هستیم. البته نقاط مشترک زیادی بین ایران و ازبکستان وجود دارد که آنها را با هم مرتبط می‌کند. مسائل فرهنگی بین دو کشور وجود دارد و از کشور ایران و تیم حریف شناخت کافی داریم‌.

**دو مسابقه در یک روز در آزادی؟
در وهله اول سختی این کار برای مسئولان ورزشگاه آزادی است و کسانی که اینجا بازی را برگزار می‌کنند، سختی می‌کشند، اما از آنجایی که بازی‌هایی زیادی در ورزشگاه آزادی برگزار شده است، فکر کنم خیلی برای‌شان کار سختی نباشد و به خوبی از پس این کار برخواهند آمد.

**میزبانی باشگاه نساجی؟
تبریک می‌گویم به تیم نساجی مازندران زیرا با وجود اینکه اولین بار است در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند واقعا برای این مسابقات آمادگی خوبی دارد. از میزبانی این باشگاه تشکر می‌کنم.

**رابطه خوبی با قلعه‌نویی دارم
واقعا روابط خوبی بین ایران و ازبکستان وجود دارد. خودم بارها به عنوان مربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی کرده‌ام و می‌دانم انها از لحاظ فنی و سایر جهات دارای کلاس بالایی هستند. حتی خودم روابط خیلی خوبی با قلعه‌نویی دارم و با او هم صحبت می‌کنم. خیلی از حضور در ایران خوشحالم و خیلی خوب است.

**این دیدارها روابط را بهتر می‌کند
به حد کافی از نساجی شناخت داریم و دیدارهایی که بین تیم‌های ایرانی و ازبکستانی برگزار می‌شود روابط را بهتر و شناخت را بیشتر می‌کند.

دیدگاه‌ها