کد خبر : 1977774 | 14 آبان 1402 ساعت 16:53 | 42.2K بازدید | 17 دیدگاه

لژیونر پرسپولیسی برای لیگ کنفرانس رزرو شد

مدافع ایرانی دینامو زاگرب برای حضور در مسابقه اروپایی تیمش استراحت بیشتری می‌کند.

لژیونر پرسپولیسی برای لیگ کنفرانس رزرو شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گرادسکی مقابل تیم رده ششمی واراژدین قرار خواهد گرفت.

صادق محرمی که چهار روز قبل در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کرواسی مقابل اوریولیک حضور 90 دقیقه‌ای و تاثیرگذار در جریان پیروزی هشت بر صفر دینامو زاگرب داشت، در دیدار امروز برابر واراژدین از ترکیب اصلی خارج شده و برابر واراژدین نیمکت‌نشین است.

مدافع سابق پرسپولیس که در فصل جاری لیگ یک کرواسی 9 بازی انجام داده، برای سومین هفته پیاپی در این رقابت ها دور از ترکیب اصلی دینامو زاگرب و مقابل واراژدین جزء نفرات ذخیره است.

دینامو زاگرب پنج‌شنبه شب هفته جاری در چهارمین دیدارش در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا باید مقابل پلزن چک قرار بگیرد که احتمالا صادق محرمی برای استراحت بیشتر و حضور موثرتر در بازی بعدی، امروز در ترکیب قرار نگرفته است.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در حال حاضر با 22 امتیاز در رده سوم جدول لیگ یک کرواسی قرار گرفته که فاصله 5 امتیازی با دو تیم بالاتر از خود دارد و البته دو بازی کمتر از ریه‌کا و هایدوک اسپلیت نیز انجام داده است.

1949915

دیدگاه‌ها