کد خبر : 1977771 | 14 آبان 1402 ساعت 16:40 | 28.2K بازدید | 17 دیدگاه

شایسته جایگاه‌های بالاتر هستیم؛

نوروزی: استقلال و پرسپولیس تمام شد، ادامه می‌دهیم

مدافع آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب‌شان را در ادامه فصل دنبال کنند.

نوروزی: استقلال و پرسپولیس تمام شد، ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد در نقل و انتقالات تابستانی از پیکان به آلومینیوم اراک اضافه شد و در 9 مسابقه گذشته همواره یکی از مهره‌های ثابت این تیم بوده که نمایش خوبی هم در خط دفاعی ارائه کرده و علاوه بر آن توانسته یک گل سه امتیازی در دیدار مقابل هوادار به ثمر رساند و نمایش تاثیرگذاری داشته باشد، معتقد است تیمش توانایی کسب نتایج بهتر و ماندن در بالای جدول را دارد.

نوروزی‌فرد در مورد تساوی در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: خیلی با برنامه وارد بازی شدیم و در روزی که هر دو تیم نمایش تاکتیکی خیلی خوبی داشتند، توانستیم پس از حملات زیاد یک گل بزنیم و جلو بیفتیم، اما شرایط مسابقه طوری پیش رفت که در نهایت مساوی کردیم. هرچند معتقدم حق ما 3 امتیاز این بازی بود و شایسته آن بودیم، اما مساوی هم برابر تیمی که هیچ‌وقت بیرون از خانه نباخته، نتیجه بدی نیست.

او ادامه داد: با اینکه بارش شدید باران در این مسابقه وجود داشت، اما همه بازیکنان سعی کردند دستورات تاکتیکی آقای حسینی را انجام بدهند و با حمایت عالی هواداران آقا و خانم که واقعا در این بازی سنگ تمام گذاشتند، توانستیم مثل همیشه بازی خوبی انجام بدهیم و اگر کم خوش‌شانس بودیم، برنده می‌شدیم. هرچند در بازی‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال هم این وضعیت وجود داشت و در روزی که بهتر از آنها کار کردیم، برنده نشدیم ولی با این وجود آن مسابقات تمام شده و به فکر هفته‌های بعد هستیم.

نوروزی‌فرد پیرامون اینکه محمد ربیعی، سرمربی ذوب عنوان کرده بود مقابل آلومینیوم به اشتباه صاحب یک ضربه پنالتی شدند، گفت: واقعا ما امسال نمی‌توانیم اصلا درباره داوری اظهار نظر کنیم ولی خودتان دیدید که بنابر گواه کارشناسان داوری در تلویزیون و رسانه‌ها، بیشترین تیمی بودیم که از داوری متضرر شدیم ولی هیچوقت مثل بقیه هیاهو نکردیم و سرمان در کار خودمان بود. با این حال امیدواریم در دیدار مقابل فولاد بهترین داوری را شاهد باشیم.

مدافع بلند قامت آلومینیوم درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل فولاد ابراز کرد: فولاد همیشه جزء تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و به هیچ عنوان فریب جایگاه جدولی آن‌ها و دو باخت اخیرشان را نمی‌خوریم و می‌دانیم کار سختی در اهواز داریم. باید باهوش باشیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم تا سه امتیاز را بگیریم.

نوروزی‌فرد در خصوص کار با سید مجتبی حسینی در پیکان و آلومینیوم ابراز کرد: خوشحالم که دوباره زیر نظر آقا مجتبی که یک مربی فنی و کاربلد هستند، کار می‌کنم و واقعا باعث پیشرفتم شدند. فلسفه کاری آقا مجتبی در پیکان و آلومینیوم تفاوت دارد و می‌دانیم که امسال می‌توانیم کارهای بزرگتری نسبت به فصل قبل انجام بدهیم و در رتبه خوبی قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها