کد خبر : 1977652 | 14 آبان 1402 ساعت 08:03 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

گیراسی برمی‌گردد

تهدید توامان بایرن و کین از سوی اشتوتگارت!

اشتوتگارت برای افزایش فاصله با دورتموند و حفظ فاصله با بایرن، در پی پیروزی خارج از خانه است.

تهدید توامان بایرن و کین از سوی اشتوتگارت!

به گزارش "ورزش سه"، شکست دورتموند برابر بایرن مونیخ این فرصت خوب را در اختیار اشتوتگارت قرار داده است تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر هایدنهایم، سه امتیاز از زنبورها پیش افتاده و فاصله 2 امتیازی خود با بایرن مونیخ را حفظ کند.

اشتوتگارت که هفته قبل سرهو گیراسی، آقای گل بوندس لیگا را در اختیار نداشت، در خانه با نتیجه دور از انتظار سه بر دو برابر هوفنهایم تن به شکست داد و رتبه دومی را به بایرن واگذار کرد و روز گذشته نیز با هت‌تریک هری کین، گیراسی نیز صدر جدول برترین گلزنان را به ستاره انگلیسی واگذار کرد.

البته اشتوتگارت در این بازی کار آسانی را در پیش نخواهد داشت. پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که آنها باید در هوای سرد پاییزی و باران و باد به مصاف میزبان خود بروند. سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت می گوید: من می‌دانم چه چیزی در انتظارمان است. ورزشگاه وویس آره‌نا یک استادیوم کوچک است که در ابتدا بسیار زیبا به نظر می رسد. اما وقتی تماشاگران روی سکوها می نشینند، آنها به زمین بسیار نزدیک خواهند بود و ممکن است به همین دلیل همه چیز تغییر کند.

سرمربی اشتوتگارت هنوز دلیلی برای نگرانی بیش از حد نمی بیند. او می گوید: پس از از دست دادن سه امتیاز هفته قبل مقابل هوفنهایم، می‌خواهیم امتیازات این بازی را بگیریم.

او درباره ستاره تیمش نیز می گوید: گیراسی روز جمعه در زمین با مربی ورزشی مارتین فرانتس تمرین کرد و دویدن و تمرینات سبک توپ را انجام داد. او برای این بازی مشکلی ندارد.

با این حال، کیکر می گوید ممکن است برای دیدار هفته بعد برابر دورتموند، کادرفنی اشتوتگارت خطیر ریسک مصدومیت گیراسی را به جان نخرد و به او استراحت بدهد.

دیدگاه‌ها