کد خبر : 1977644 | 14 آبان 1402 ساعت 07:16 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

محمد صلاح جدید مصر کیست (عکس)

عمر مرموش ستاره مصری از ابتدای فصل جاری با تیم آلمانی خود آینتراخت فرانکفورت روزهای درخشانی را سپری می‌کند.

محمد صلاح جدید مصر کیست (عکس)

به گزارش ورزش سه، در این هفته مرموش دو گل به ثمر رساند که باعث شد فرانکفورت در دهمین هفته لیگ آلمان در ورزشگاه آندر آلتن با نتیجه 3-0 مقابل یونیون برلین میزبان به پیروزی برسد.

به این ترتیب بازیکن مصری از ابتدای فصل جاری از حدود 3 ماه پیش تاکنون در 17 دیداری که با تیم آلمانی در رقابت های مختلف حضور داشته، 10 گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داده است.

مرموش بهترین شروع را در دوران فوتبال خود داشت، زیرا در هیچ یک از فصول گذشته هرگز تعداد گل‌های بیشتری به ثمر نرسانده بود.

اگرچه برخی او را "محمد صلاح جدید" نامیده‌اند، اما مهمترین دلیل درخشش او ممکن است این باشد که او راه ستاره انگلیسی لیورپول را دنبال نکرد.

1949733

به نظر می‌رسد بارزترین دلیل درخشش مرموش در فصل جاری، اتکای مستمر به او در پست مهاجم باشد، برخلاف سال‌های گذشته که در آن‌ها به عنوان وینگر مانند محمد صلاح بازی می‌کرد. در طول فصل جاری، این بازیکن مصری در 17 بازی شرکت کرد که در 13 بازی به عنوان مهاجم اصلی، 9 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

در مورد گل دیگری که مرموش در این فصل به ثمر رساند، این گل در یکی از دو دیداری به ثمر رسید که او به عنوان وینگر به میدان رفت.

مرموش در دوران فوتبالی خود 97 بازی به عنوان مهاجم انجام داد که در این مدت 35 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد. از سوی دیگر این بازیکن مصری در 44 بازی که در پستی غیر از مهاجم مستقیم بازی کرده، تنها 7 گل به ثمر رسانده است.

مرموش در 20 بازی که به عنوان وینگر چپ حضور داشت، 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در 5 بازی که به عنوان مهاجم سایه بازی کرد، یک گل و یک پاس گل داد و در 4 بازی که به عنوان هافبک بازیساز بازی کرد، یک گل و پاس گل داد. او در 15 مسابقه‌ای که در پست وینگر راست انجام داد موفق به زدن یا پاس گلی نشد که نشان دهنده برتری او در پست مهاجم مستقیم است.

دیدگاه‌ها