کد خبر : 1977352 | 13 آبان 1402 ساعت 03:07 | 21.4K بازدید | 7 دیدگاه

هنوز کاری نکردم و باید بیشتر بدرخشم؛

حرف‌های متواضعانه جالب از پدیده گلری لیگ برتر

پدیده دروازه‌بانی این فصل فوتبال ایران کسی نیست جز افشار صداقت، گلر تیم ملوان.

حرف‌های متواضعانه جالب از پدیده گلری لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، افشار صداقت گلر جوان تیم ملوان عملکرد درخشانی با پیراهن این تیم داشته و توانسته اکبرمنادی را کاملا از قفس توری ملوان دور کند. او در گفتگویی که بعد از بازی سپاهان با خبرنگار ما انجام داده، پاسخ‌‌های کوتاهی به سوالات می‌دهد، در حالی که کاملا از این برد هیجان‌زده است.

* برد مقابل سپاهان؟
می‌دانستیم بازی سپاهان بازی سختی است و جو نقش جهان برای هر تیمی کار را سخت می‌کند. خداراشکر سه امتیاز را توانستیم بگیریم و به روند خوبمان ادامه بدهیم.

* پیشبینی این برد قبل از بازی؟
گفتم جو نقش‌جهان واقعا سنگین است. برنامه ما این بود که روی ضد حملات به سپاهان ضربه بزنیم. ما حتی می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری حریف را ببریم چون موقعیت بیشتری را خلق کردیم و واقعا بهتر بودیم و اینطور نبود که شانسی برنده شویم.

* بازی در اختیار سپاهان؟
ما می‌دانستیم سپاهان در حمله قوی است و با تعداد بالای بازیکنان حضور پیدا می‌کند. توپ و میدان در اختیار سپاهان بود اما موقعیت خاصی به سپاهان ندادیم. به جز دو گلی که زدند که آن هم واقعا موقعیت خاصی نبود. شما بروید بازی را ببینید تیم ما کاملا موقعیت‌ها را داشت و واقعا بچه‌ها عالی بودند.

* گل اول سپاهان، مشکوک به آفساید؟
کارشناسان گفتند باید آفساید اعلام می‌شد و من هم دیدم اما به هر حال بازی تمام شده و خوب نیست ما خیلی در مورد داوری صحبت کنیم.

1949153

* بازی در ترکیب اصلی؟
لطف آقای تارتار بود که به من اعتماد کردند اما تا الان هم کار خاصی نکردم و باید بیشتر تلاش کنم تا پاسخ اعتماد کادرفنی و حمایت هواداران را بدهم.

* غرور بعد از نتایج اخیر؟
نباید مغرور شویم. البته شاید این ترس وجود داشته باشد اما بزرگترهای تیم همیشه تیم را جمع می‌کنند و همیشه با بازیکنان جوان‌تر صحبت می‌کنند و هواداران خیالشان راحت باشد که ما مغرور نخواهیم شد.

* کلین شیت در بازی با پرسپولیس؟
بازی پرسپولیس هم حقمان سه امتیاز بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. شکل دفاعی ما کلا طوری بود که موقعیت خاصی به حریف ندادیم و واقعا نمی‌شود کلین‌شیت را فقط به نام دروازه‌بان نوشت چون همه تیم زحمت می‌کشند.

* طرفداران ملوان؟
واقعا ما وقتی در خانه بازی می‌کنیم انگار یک یار بیشتر داریم. دیروز هم ما صد نفر دویست نفر تماشاگر داشتیم و از آنها ممنونم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نیز هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها