کد خبر : 1977303 | 12 آبان 1402 ساعت 18:19 | 14.3K بازدید | 11 دیدگاه

مجیدی با قایدی به مصاف قهرمان امارات می‌رود

برخلاف شایعات منتشر شده، مهدی قایدی در ترکیب اتحاد کلباء حضور دارد.

مجیدی با قایدی به مصاف قهرمان امارات می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تلخ هفته قبل برابر الوحده، حالا اتحاد کلباء در خانه میزبان مدافع عنوان قهرمانی است و شاگردان مجیدی امیدوار هستند تا بتوانند از این مسابقه دست پر خارج شوند.

طی روزهای گذشته، روزنامه الامارات الیوم خبر داده بود که در انتقال قرضی قایدی از شباب الاهلی به کلباء، بندی وجود دارد مبنی بر اینکه وینگر ایرانی نمی‌تواند برابر شوالیه‌های سرخ به میدان برود که حالا با حضور این بازیکن در ترکیب اصلی، مشخص می‌شود که این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده است.

فرهاد مجیدی برای دیدار امروز و همچون دیگر مسابقات ادنوک لیگ، عیسی الهوتی را در ترکیب اصلی قرار داده است. والاس، مدافع باتجربه‌ای که سابقه بازی در لاتزیو را نیز دارد، از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. او در کنار عبدالسلام محمد انجام وظیفه می‌کند.

میشل دریفک و ولید راشد نیز دیگر مدافعان کلباء برابر شباب الاهلی هستند. عبدالعزیز الحمحمی این فرصت را به دست آورده تا در غیاب فیلیپ کیس به میدان برود. حبیب الفردان نیز با توجه به محرومیت دنیل بسا جزو یازده بازیکن آغاز کننده این دیدار است.

خالد الدرمکی نیز دیگر بازیکن خط میانی کلباء است. وینگرهای تیم مجیدی نیز مهدی قایدی و لئاندرو اسپاداسیو هستند. آندرس وومبرگر نیز تک مهاجم تیم است.

1949033

دیدگاه‌ها