کد خبر : 1977233 | 12 آبان 1402 ساعت 12:19 | 23.3K بازدید | 10 دیدگاه

بیانیه گروه شورشی: پدر این ستاره را آزاد می‌کنیم

گروه شورشی‌ای که پدر لوئیس دیاز را ربوده‌اند، در پاسخ به دولت کلمبیا بیانیه‌ای منتشر کردند.

بیانیه گروه شورشی: پدر این ستاره را آزاد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس مانوئل، پدر لوئیز دیاز مهاجم لیورپول، قرار است پس از انتشار بیانیه‌ای در روز پنجشنبه از سوی آدم ربایان، آزاد شود.

دولت کلمبیا روز پنجشنبه فاش کرد که اسیرکنندگان لوئیس مانوئل گروه شورشی شبه نظامی ارتش آزادی بخش ملی کلمبیا (ELN) بودند. یکی از نمایندگان ELN بیانیه‌ای داد و مدعی شد که آزادی پدر دیاز نزدیک است.

در این پیام ویدیو، خوان کارلوس کوئیار، عضو ELN، گفت که لوئیس مانوئل "در اسرع وقت" آزاد خواهد شد. گروه ELN در سال 1964 تأسیس شد و همچنان یکی از قدرتمندترین گروه‌های شورشی کلمبیا است. آن‌ها در ماه اوت با دولت کلمبیا در تلاش برای برقراری صلح، آتش بس کردند.

لوئیس فرناندو ولاسکو، وزیر کشور، روز پنج‌شنبه مدعی شد که این آتش‌بس با آدم ربایی نقض شده و واکنش ویدیویی ELN را به دنبال داشت. پدر دیاز روز یک‌شنبه در کنار مادرش، سیلنیس مارولاندا، توسط مردان مسلح موتورسوار گروگان گرفته شد.

مارولاندا پس از چند ساعت آزاد شد، اما لوئیس مانوئل از آن زمان مفقود شده و این نگرانی وجود داشت که او از طریق مرز به ونزوئلا قاچاق شده باشد. دیاز به همین دلیل دو بازی اخیر لیورپول را از دست داده است. او یک‌شنبه‌ی گذشته در پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام فارست مورد تجلیل هم تیمی‌هایش قرار گرفت.

1948900

دیدگاه‌ها