کد خبر : 1977143 | 11 آبان 1402 ساعت 21:30 | 29.6K بازدید | 86 دیدگاه

باشگاه برای ناهار دادن تعهدی ندارد؛

درویش: مگر سیب‌زمینی و تخم‌مرغ غذای بدی است!

رضا درویش به حواشی شکل گرفته پیرامون غذای اعضای تیم پرسپولیس پاسخ داد.

درویش: مگر سیب‌زمینی و تخم‌مرغ غذای بدی است!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از بازی با صنعت نفت گفت: یک بازی بود که فکر می‌کردیم خیلی امتیازش در دسترس است و فکر می‌کنم بچه‌ها آخر بازی دست‌کم گرفتند. خود بازیکنان هم فکر می‌کردند برنده شدند و سعی کردند نتیجه را حفظ کنند و ضدحمله خوردند.

ویدئو: 315476

او درمورد حواشی پیرامون غذای اعضای تیم بیان کرد: حاشیه است. این‌ها مطلبی نیست که برای تیم مهم باشد. یک چیز ضروری نیست که باشگاه متعهد باشد ناهار بدهد! اگر مثلا سیب زمینی و تخم مرغ بخورند مگر چیز بدی است؟ خیلی از بازیکنانی که رژیم دارند این غذا را انتخاب می‌کنند‌. این حرف‌ها برای فضای مجازی است ولی الحمدالله در پنج شش روز اخیر مهیا شده است.

او در مورد گرانی بلیت توضیح داد: الان بلیت ۳۰۰ تومان نبود. این بلیت، باشگاه ذی‌نفع نیست. سه میلیارد هزینه استادیوم برعهده ما بود که بنا بود پنجاه درصد بلیت‌فروشی را بردارند از این بازی هم پنجاه درصد دیگر هم دادیم که شرکت توسعه بابت بدهی‌اش بردارد! اگر هوادار بلیت هم می‌خرد، به باشگاه چیزی نمی‌رسد. باید از شرکت تجهیز تشکر کنم که زمین را برای امروز مهیا کردند.

درویش راجع به صحبت‌های جواد نکونام علیه یحیی گل‌محمدی گفت: این حرف‌ها به حاشیه بردن تیم است. الان همه می‌دانند شاخص‌ترین مربی ایرانی در لیگ آقای گل‌محمدی است و این‌ حرف‌ها فایده ندارد.

دیدگاه‌ها