کد خبر : 1977117 | 11 آبان 1402 ساعت 19:50 | 32.7K بازدید | 46 دیدگاه

وقتی باران آمد، خوشحال شدم

تارتار: باخت‌های سپاهان را به خاطر ندارم!

سرمربی ملوان می‌گوید بارش باران در اصفهان به بازیکنان او کمک کرده است.

تارتار: باخت‌های سپاهان را به خاطر ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از پیروزی سه بر دوی ملوان مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم. واقعا راه زیادی را آمدند و در این نتیجه تاثیرگذار بودند. ما تنها نبودیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. هیچ چیزی برای ما باارزش‌تر از آن نیست که امشب در انزلی جشن و شادی است. من قبل از بازی هم این را به بچه‌ها گفتم و خوشحالم که امشب انزلی یک شب رویایی خواهد داشت و مثل خیلی از شب‌ها که تیم‌شان می‌برد، به خیابان‌ها می‌آیند و خوشحالی می‌کنند. این واقعا برای ما نکته باارزشی بود.

وی افزود: از بازیکنان تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند. واقعا استحقاق این را داشتیم که سه امتیاز بازی را بگیریم. قبل از گل، موقعیت‌های خیلی خوبی را ایجاد کردیم و به حق‌مان رسیدیم. اگر برنده نمی‌شدیم، واقعا ناراحت‌کننده بود. خدا را شکر به حق‌مان رسیدیم. اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما دلگیر شدند، ما را ببخشند. بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست و ما باید خوشحال می‌شدیم. من باخت‌های سپاهان را اصلا به یاد ندارم و شاید در طول فصل یک‌ بار در خانه‌شان ببازند. تیم بسیار قدرتمندی هستند و به‌ هر حال به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بچه‌های خودمان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم؛ واقعا یک روز خوب را پشت سر گذاشتند.

سرمربی ملوان درباره عملکرد خوب این تیم برابر پرسپولیس و سپاهان گفت: ما در تیم‌مان بازیکنان خیلی خوبی داریم. من یک بار دیگر از کادرفنی تیم ملی و شخص آقای قلعه‌نویی می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند.‌ نمی‌شود که یک تیم در هفت بازی، ۱۵ امتیاز به دست بیاورد و با تیم‌های مدعی هم بازی کرده باشد. این بچه‌ها واقعا لیاقت این را دارند که در تیم ملی ما نماینده داشته باشند. هم تیم ملی می‌تواند از ‌وجود اینها استفاده کند و هم اینها به حق‌شان برسند. ما بازیکنان خوبی داریم و یک‌دستی و یک‌دلی که در تیم ما هست، برگ برنده ماست. رفاقتی که ما در تیم‌مان می‌بینم، مثال‌زدنی است و از همه مهم‌تر هوادارانی هستند که به ما انگیزه و انرژی می‌دهند. ضمن احترام به همه هواداران، هواداران انزلی واقعا عاشق این تیم هستند و مسئولیت ما را سنگین کرده‌اند. ما شبانه روزمان را برای موفقیت این تیم گذاشته‌ایم و خوشحالم که امشب یک شب خیلی خوب را پشت سر می‌گذارند.

تارتار درباره موقعیت‌هایی که ملوان برابر سپاهان از دست داد، توضیح داد: این به باور بازیکنان برمی‌گردد. من بعد از بازی پرسپولیس و قبل از بازی با سپاهان گفتم که ما باید خودمان را باور کنیم. من قبل از بازی در رختکن این را به بچه‌ها گوشزد کردم که زدن دروازه‌ خالی، به باور برمی‌گردد. ضمن اینکه مسعود زائر کاظمین بعد از آن صحنه برای ما تاثیرگذار بود و پاس توپی را که به تیر دروازه ما برخورد کرد، داد. به هر حال به مرور باید خودمان با باور کنیم. وقتی می‌توانیم برابر تیم‌های مدعی انقدر با برنامه و خوب و باکیفیت بازی کنیم، باید خودمان با باور کنیم. سطح توقعات از ما بالا نرود اما ما تیمی هستیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

او در واکش به اینکه بارش باران به ضرر سپاهان و به نفع ملوان بود، گفت: با این صحبت موافق هستم. وقتی باران آمد، خوشحال شدم. به هر حال ما بیشتر عادت داریم. ضمن اینکه بازیکنان سپاهان هم بازیکنان بین‌المللی و باتجربه هستند و از طرفی قبل از بازی به چمن آب می‌دهند؛ آنها هم این تجربه را داشتند اما ما از شهر باران آمدیم و این خیلی به ما کمک کرد‌.

دیدگاه‌ها