کد خبر : 1977064 | 11 آبان 1402 ساعت 16:40 | 19.2K بازدید | 34 دیدگاه

احترامم حفظ نشد

توتی: به رئال نه گفتم ولی رم با من خوب تا نکرد

فرانچسکو توتی همچنان معتقد است شکل جدایی‌اش از رم و بازنشستگی از فوتبال خوب و شایسته نبود.

توتی: به رئال نه گفتم ولی رم با من خوب تا نکرد

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی از سال 1993 تا 2017 تمام دوران 24 ساله فوتبال خود را با جالوروسی گذراند. او 307 گل به ثمر رساند و 208 پاس گل در 783 بازی در تمامی رقابت ها ارسال کرد.

در میان هواداران رم، بسیاری در سال‌های اخیر خواستار بازگشت توتی به باشگاه در نقش مدیریتی شده‌اند. ژوزه مورینیو نیز به این موضوع اشاره کرده، اما تاکنون مهاجم سابق در حاشیه باقی مانده است.

1948605

توتی در مصاحبه جدید خود گفت: «من سی سال را در آاس رم گذراندم و به عشق رم تمام پیشنهادات را رد می‌کردم. من به رئال مادرید و سایرین نه گفتم زیرا فقط پیراهن رم را می‌خواستم. داستان من با رم خوب به پایان نرسید و بله، از این بابت متاسفم. حقیقت این است که وقتی دیگر در فوتبال به شما نیازی نیست، دیگر احترامی هم وجود ندارد. خداحافظی مالدینی، دل پیرو، باجو و من از فوتبال یک اتفاق عادی نبود.»

در نهایت، توتی درباره ایده بازگشت به رم صحبت کرد: «البته با یک نقش تعریف شده و به دلایلی که قبلاً گفتم، آن را دوست دارم. من دوست دارم با مورینیو کار کنم و از نظر من او شماره یک است. من به او احترام زیادی می‌گذارم. متاسفم که در دوران حرفه‌ای‌ام زیر نظر مورینیو کار نکردم. اما نمی‌خواهم به گذشته برگردم. در رم می‌دانند که اگر برای کارهای جدی به من نیاز داشته باشند، خوشحالم که به تیم کمک می‌کنم.»

دیدگاه‌ها