کد خبر : 1977026 | 11 آبان 1402 ساعت 13:20 | 26.4K بازدید | 16 دیدگاه

کابوس جدی شد: رباط ستاره هلندی آسیب دید

ماتیاس دی‌لیخت، ستاره هلندی بایرن مونیخ، از ناحیه رباط داخلی زانو دچار آسیب دیدگی شده است.

کابوس جدی شد: رباط ستاره هلندی آسیب دید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف ساربروکن رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا از این مسابقات حذف شده باشد. 

اما این تنها اتفاق بد این بازی برای بایرن مونیخ نبود و آنها حالا با مصدومیت طولانی ستاره خط دفاعی تیم‌شان هم روبرو هستند که می‌تواند شرایط را برای این تیم در هفته‌های پیش‌رو و در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان دشوار کند. 

دی‌لیخت شب گذشته در دقیقه 25 و به دلیل شدت مصدومیت و احساس دردی که داشت از زمین بیرون آمد و بسیاری از هواداران بایرن مونیخ مدعی شده بودند که حالت چهره توماس توخل نشان می‌داد که مصدومیت او جدی است. 

1948426

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مصدومیت این ستاره هلندی از ناحیه رباط داخلی زانوی راست است و او حداقل چهار تا شش هفته نمی‌تواند بایرن مونیخ را همراهی کند که خبر بدی برای این تیم و توخل خواهد بود. 

باشگاه بایرن مونیخ هنوز هیچ خبری را به صورت رسمی تایید و منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که به زودی با انتشار بیانیه‌ای مدت زمان مصدومیت و دوری دی‌لیخت از میادین را به اطلاع هواداران این تیم برساند. 

هرچند وضع بایرن در لیگ قهرمانان با سه پیروزی در سه بازی عالی است اما آنها در بوندسلیگا در جایگاه دوم قرار دارند و غیبت این مدافع می‌تواند کار را برای آنها سخت کند.

دیدگاه‌ها