کد خبر : 1976905 | 10 آبان 1402 ساعت 21:21 | 19.3K بازدید | 23 دیدگاه

لائوتارو رئال مادرید را نمی‌خواهد

ایجنت ستاره اینتر: بازیکن من پولکی نیست!

با توجه به مصاحبه‌های لائوتارو مارتینز و ایجنتش، به نظر می‌رسد که این مهاجم اینتر قصد دارد قرارداد بلندمدت جدیدی را با اینتر امضا کند.

ایجنت ستاره اینتر: بازیکن من پولکی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ۲۶ ساله آرژانتینی این فصل در ترکیب تیم سیمونه اینزاگی، در ده بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

لائوتارو که در حال حاضر یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم است، کمتر از سه سال از قراردادش با باشگاه باقی مانده و اینتر مشتاق است تا ستاره آرژانتینی‌اش را برای سال‌های بیشتری در باشگاه نگه دارد.

این بازیکن در مراسم توپ طلا نسبت به خبر علاقه رئال مادرید به او گفت: «واضح است که رئال باشگاه بزرگ و مهمی است اما سر و قلب من با اینتر است. از بودن در آنجا خیلی خوشحالم.»

امروز نیز ایجنت او شایعات تمدید قرارداد مارتینز با اینتر را تایید کرد.
«ما رابطه خوبی با نراتزوری داریم و در مورد مذاکره برای تمدید قرارداد صحبت کرده‌ایم.
اینتر می‌خواهد قرارداد لائوتارو را تمدید کند. این چیزی است که ما هم می‌خواهیم. هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. در چند روز یا هفته آینده همدیگر را خواهیم دید.

1948324

ما در مورد یک بازیکن بسیار مهم برای اینتر صحبت می‌کنیم و همچنین یک باشگاه بسیار مهم برای لائوتارو. از قبل پیشنهادهایی از باشگاه‌های دیگر به دست ما رسیده است، خبر علاقه رئال نیز هست اما او فقط پول را در نظر نمی‌‌گیرد. پروژه، مسیر ورزشی، اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، این واقعیت که همه چیز خوب پیش می‌رود و اینکه چقدر اینتر و چیزهای مربوط به او در قلب‌های مردم در حال رشد است نیز مهم هستند. عوامل مختلفی وجود دارد. لائوتارو پولکی نیست. او می‌خواهد در اینتر بماند و قراردادش را تمدید کند.»

1948325

دیدگاه‌ها