کد خبر : 1976894 | 10 آبان 1402 ساعت 20:37 | 15.8K بازدید | 18 دیدگاه

بلینگام: در مورد آینده‌ام حرف نزنید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد مردم به خاطر بازیکنی که در حال حاضر هست او را تحسین کنند نه بازیکنی که در آینده به آن تبدیل خواهد شد.

بلینگام: در مورد آینده‌ام حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام فصل بی‌نظیری را در رئال مادرید آغاز کرده است. او در 13 بازی موفق به زدن 13 گل شده است و اکثر آنها هم در بازی‌های مهم به ثمر رسیده‌اند و تاثیر مستقیمی در پیروزی رئال و قرار گرفتن این تیم در صدرجدول لالیگا و گروهشان در چمپیونزلیگ داشته‌اند. او برای این عملکرد درخشان و فصل خوب گذشته‌اش در دورتموند موفق شد دوشنبه شب جایزه کوپا را برای بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان به دست آورد. او بعد از این دستاورد با شبکه رئال مادرید مصاحبه‌ای شنیدنی داشته است.

5 سال آینده در رئال مادرید و زندگی حرفه‌ای؟
"امیدوارم شامل 5 عنوان چمپیونزلیگ، قهرمانی یورو و قهرمانی در جام جهانی باشد! (می‌خندد) اگر بخواهم جدی باشم، به تعداد قهرمانی‌ها فکر نمی‌کنم. همیشه باید مثبت و خوشبین به بازی‌ها نگاه کرد، در هر مسابقه و تورنمنت باید جوری باید نگاه کنیم که می‌توانیم ببریم و نهایتا قهرمان شویم. وگرنه چه فایده‌ای دارد که در آن شرکت کنیم؟! من به تعداد عناوین فکر نمی‌کنم. اگر در 5 سال آینده خانواده‌ام سالم باشند و کنارم باشند برایم مهم‌تر است."

1948303

دلیل علاقه به فوتبال؟
" این علاقه از مبارزه جو بودن من ناشی می‌شود. اگر بخواهم راست بگویم من همیشه می‌خواهم ببرم."

مسیر فوتبالی طی شده؟
" اگر کسی در آن زمان [وقتی بچه بودم] به من می‌گفت که من 3 سال را در آلمان سپری می‌کنم و سپس بدون بازی در لیگ برتر به اسپانیا می‌روم، شوکه می‌شدم."

نظر مردم چقدر مهم است؟
" من از مردم می‌خواهم کارهایی را که من در حال حاضر انجام می‌دهم را تأیید و تشویق کنند. شما به عنوان یک بازیکن جوان بازی می‌کنید و سپس همه در مورد "آه بله تصور کنید او در آینده چگونه خواهد بود" صحبت می‌کنند، در حالی که من اکنون در سطح خوبی هستم. نمی‎خواهم در مورد سن و آینده‌ام نظر بدهند."

دیدگاه‌ها