کد خبر : 1976598 | 09 آبان 1402 ساعت 13:55 | 39.8K بازدید | 15 دیدگاه

تصمیم بازنشستگی ساده بود

یک ذره هم دلم برای فوتبال تنگ نشده

ادن هازارد از اینکه فوتبال را کنار گذاشته خوشحال است و گفت دلتنگ نیست.

یک ذره هم دلم برای فوتبال تنگ نشده

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که چندی پیش اعلام کرد از فوتبال بازنشسته شده، از حاضران در مراسم توپ طلا بود و جایزه کوپای جود بلینگام را به او تقدیم کرد. هازارد چهار سال کابوس وار را در رئال داشت و مصدومیت‌ها به وی اجازه درخشش ندادند. ستاره بلژیکی که در تابستان با رئال فسخ کرد ولی هیچ باشگاه بزرگی خواهانش نبود، در نهایت ترجیح داد فوتبال را کنار بگذارد.

1947734

هازارد در مصاحبه با TNT و در مورد روزهای دور از فوتبال گفت: «حالا حس می‌کنم یک زندگی کامل و دوست داشتنی دارم. تصمیم بازنشستگی، ساده بود. در زندگی نمی‌توان همه چیز را توضیح داد. من با خودم حالا به صلح رسیده‌ام و خوشحالم. کارهای زیادی خارج از فوتبال برای انجام دادن دارم و توانستم با آرامش تصمیم بگیرم.»

1947572

از هازارد همچنین در مورد پیشنهادهایش در تابستان و اینکه آیا برای فوتبال دلتنگ شده است، سوال کردند: «هنوز وقت داشته باشم، فوتبال را از تلویزیون تماشا می‌کنم. کارهای دیگری هم انجام می‌دهم اما در حال حاضر اصلا دلم برای فوتبال تنگ نمی‌شود ولی چند ماه دیگر خواهیم دید. همیشه گفته بودم روزی که از فوتبال لذت نبرم، بازنشسته خواهم شد. برای پول نمی‌خواستم جای دیگری بروم. بهترین راه کنار گذاشتن فوتبال بود.»

دیدگاه‌ها