کد خبر : 1976523 | 08 آبان 1402 ساعت 23:44 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی بزرگ آ ا ک با یکی از 2 ایرانی

آ ا ک آتن در حضور 90 دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر پائوک شد.

پیروزی بزرگ آ ا ک با یکی از 2 ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نُهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت و میلاد محمدی را در سمت چپ خط دفاعی می‌دید، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در استادیوم اوپاپ آرنا به مصاف پائوک رده سومی رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که در دو هفته گذشته سوپر لیگ یونان به پیروزی رسیده بودند، امشب هم موفق شدند به همین روند ادامه بدهند و سه امتیاز حساس دیگر در جدال حیثیتی برابر پائوک به دست بیاورند.

اوربلین پیندا با ضربه سر شیرجه‌ای تماشایی در دقیقه 17 گل اول یاران حاج‌صفی و محمدی را به ثمر رساند و دقیقه 54 نیز نیکلاس الیاسن با شوت محکم گل دوم آ ا ک آتن را زد تا این تیم به پیروزی دو بر صفر مقابل پائوک دست پیدا کند و با 20 امتیاز موقتا به رده دوم جدول سوپر لیگ یونان صعود کرده و صعود دو پله‌ای داشته باشد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن در دیدار مقابل پائوک حضور 90 دقیقه‌ای در زمین داشت و ششمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

احسان حاج‌صفی، ملی پوش ایرانی آ ا ک آتن نیز بخاطر آسیب‌دیدگی در دیدار برابر پائوک حضور نداشت و نتوانست برای پنجمین بار در سوپر لیگ یونان به میدان برود.

دیدگاه‌ها