کد خبر : 1976507 | 08 آبان 1402 ساعت 22:40 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

رحمتی بازیکن محروم را بازی داد؛

تغییر مهم برای مقابله با سپاهان (عکس)

مدافع جوان نساجی روز موفقی در تقابل با ستاره‌های خط حمله سپاهان داشت، ولی در بازی آسیایی غایب است.

تغییر مهم برای مقابله با سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی توانست سپاهان را پس از پنج پیروزی پیاپی متوقف کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر یک امتیاز بگیرد که سید مهدی رحمتی یک تغییر مهم در خط دفاعی تیمش به وجود آورد و امیرمحمد هوشمند را پس از دو بازی دوری از میادین جانشین سید محمداحسان حسینی کرد که این جابه‌جایی جواب داد.

امیرمحمد هوشمند که در دیدارهای ابتدایی فصل و دو مسابقه آغازین مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل مومبای سیتی هند و الهلال عربستان در ترکیب نساجی حضور داشت، به دلیل محرومیت از مسابقات آسیایی در دو دیدار گذشته دور از ترکیب بود که سید مهدی رحمتی دوباره برابر سپاهان او را به جمع نفرات اصلی برگرداند.

1947583

هوشمند پس از دیدار مقابل الهلال و محرومیت سه جلسه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان، در مسابقه لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک نیز دور از ترکیب بود و در جدال با نوبهار نمنگان ازبکستان نیز به علت محرومیت حضور نداشت، ولی در مسابقه حساس با سپاهان بازگشت موثری به ترکیب تیمش داشت.

این مدافع جوان در دیدار مقابل سپاهان بارها با قطع توپ و موفقیت در نبردهای هوایی اجازه نداد روند گلزنی‌های رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر ادامه پیدا کند تا عملکرد خوبش همراه با امتیازگیری نساجی باشد و حالا بدون شک مهدی رحمتی حسرت نداشتن او در مسابقه برگشت برابر نوبهار نمنگان ازبکستان را می‌خورد.

دیدگاه‌ها