کد خبر : 1976408 | 08 آبان 1402 ساعت 15:16 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

تورس و یک نمایش و شادی لالیگایی دیگر (عکس)

روبرتو تورس در دیدار جذاب و پر گل مقابل هوادار زننده تماشایی‌ترین گل مسابقه بود.

تورس و یک نمایش و شادی لالیگایی دیگر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای جذاب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهری‌ها برگزار شد و شاگردان مارینوس اوزونیدیس با نتیجه 3 بر 3 مقابل میهمان خود متوقف شدند.

دیدار هوادار و گل‌گهر پر از موقعیت‌های گلزنی بود که البته اشتباهات مدافعین دو تیم هم در خلق آنها بی‌تاثیر نبود، اما ماجرای گل دوم سیرجانی‌ها کاملا متفاوت است.

بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول خاتمه یافت و سیرجانی‌ها نیمه دوم را در حضور هواداران خودی هجومی آغاز کردند و به دنبال کسب 3 امتیاز بودند. ابتدا سحرخیزان دبل کرد ولی باز هم هواداری‌ها موفق به جبران شدند. اما در ادامه بار دیگر تورس گل‌گهر را پیش انداخت و این کار را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی انجام داد. 

ویدئو: 314901
1947390

محل ضربه ایستگاهی متمایل به سمت چپ خط هجومی گل‌گهر بود و جای مناسبی بود برای تورس که با پای راست و کات‌دار توپ را به تور دروازه برساند. این البته سخت‌ترین کار ممکن بود، اما بازیکن اسپانیایی سیرجانی‌ها که سال‌ها سابقه حضور در سطح اول فوتبال دنیا را دارد، به بهترین شکل ممکن این ماموریت را انجام داد و شانسی برای علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی در جام جهانی 2014 برای مهار توپ نگذاشت.

این سومین گل تورس در لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود. او پیش‌تر با پیراهن فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس و پیکان گلزنی کرده بود که گل او مقابل پرسپولیس نیز نشان دهنده کیفیت بالای این فوتبالیست بود.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها