کد خبر : 1976379 | 08 آبان 1402 ساعت 13:10 | 31.1K بازدید | 28 دیدگاه

توهین ستاره رئال به داور: به من دست نزن روانی!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در هنگام خروجش از زمین در دیدار برابر بارسلونا مکالمه عجیبی با کمک داور داشت.

توهین ستاره رئال به داور: به من دست نزن روانی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا روبروی بارسلونا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

آنها در حالی که با یک گل از حریف عقب افتاده بودند، موفق شدند با درخشش جود بلینگام و دو گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند سه امتیاز این بازی حساس و تماشایی را به دست آورند و اختلاف‌شان را در صدر جدول با این حریف قدیمی به چهار امتیاز رساندند. 

این بازی طبق معمول تمام ال‌کلاسیکوها از حساسیت خاصی برخوردار بود و وینیسیوس جونیور این بار هم یکی از بازیکنان بود که در مرکز این جنجال‌ها قرار داشت. 

1946429

این ستاره برزیلی در دقیقه 95 با تصمیم کارلو آنچلوتی تعویض شد و در حالی که شروع به دست زدن و اشاره به هواداران بارسلونا کرده بود از زمین خارج شد. این رفتارها باعث شد که کمک داور به سوی او بیاید و درخواست کند که بدون جنجال و هرچه زودتر از زمین خارج شود. 

اما این برخورد به هیچ وجه به مذاق وینیسیوس خوش نیامد و حالا DAZN اسپانیا با بررسی این صحنه و مکالمات صورت گرفته بین دو طرف مدعی شده که او در حالی که دست داور را پس می‌زد به او گفت:« به من دست نزن. به من دست نزن. تو روانی هستی.»

بعید به نظر می‌رسد که این اظهارات جریمه یا تنبیه خاصی را برای وینی به همراه داشته باشد. 

دیدگاه‌ها