کد خبر : 1976275 | 07 آبان 1402 ساعت 23:39 | 5.5K بازدید | 9 دیدگاه

رقیب جوکوویچ و آلکاراس خط و نشان کشید!

یانیک سینر موفق شد با شکست مجدد دانیل مدودف یک قهرمانی دیگر را هم در سال 2023 کسب کند.

رقیب جوکوویچ و آلکاراس خط و نشان کشید!

به گزارش "ورزش سه"، اوپن 500 امتیازی وین یک تورنمنت موفق دیگر برای یانیک سینر بود که تحت هدایت دارن کیهیل در مدت یک سال، تبدیل به یک بازیکن تراز اول شده است که به سختی شکست می خورد.

او در این رقابت ها در اولین بازی توانست بن شلتون را در دو ست از پیش رو بردارد و انتقام شکست در تورنمنت قبلی در چین را از او بگیرد. او در ادامه هم توانست با شکست بازیکنانی مثل لورنزو سونه گو، فرانسس تیافو و آندری روبلف به فینال با مدودف برسد و برای دومین بار او را در یک فینال جذاب و نفسگیر شکست دهد. این دو بازیکن امسال چهار بار در چهار فینال رو به رو شدند که سهم مدودف قهرمانی در مسترز میامی و  اوپن روتردام بود و سینر هم دو فینال آخر را در پکن و وین را به سود خود به اتمام رساند.

1947093

این دو پیروزی در برابر مدودف کاملا گویا ارتقای سطح او در رالی های طولانی را نمایش داد. سینر در برابر کارلوس آلکاراس هم خوب نتیجه می‌گیرد و رقابت رو در رو با ستاره اسپانیایی را 4-3 جلو افتاده است و به نظر می‌رسد مرحله بعدی پیشرفت او برای تبدیل شدن به یک بازیکن مدعی گرند اسلم، پیروزی مقابل نواک جوکوویچ و عملکرد بدنی بهتر در بازی‌های پنج سته گرند اسلم باشد.

این بازیکن چهارمین قهرمانی سال جاری را بدست آورد و به نظر می رسد شرایط تورنمنت های داخل سالن با سبک بازی او سازگار است که این مسئله این بازیکن را یکی از جدی ترین شانس های قهرمانی در تور نهایی تورین و در برابر تماشاگران خانگی قرار می دهد.

دیدگاه‌ها