کد خبر : 1976207 | 07 آبان 1402 ساعت 20:18 | 5K بازدید | 14 دیدگاه

هواداران سنگ تمام گذاشتند؛

اکوان: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از پرسپولیس بود

مدافع ملوان می‌گوید عدم تمرکز بازیکنان این تیم باعث تساوی برابر پرسپولیس شد.

اکوان: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از پرسپولیس بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان پس از تساوی ملوان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: قبل از هر چيزی جا دارد از هواداران تشکر کنم که امروز برایمان سنگ تمام گذاشتند. حیف شد که نتوانستیم با بردمان خوشحال‌شان کنیم و آنها را خوشحال به خانه بفرستیم. در کل بازی سنگینی بود. هم تیم پرسپولیس روند خوبی داشت و هم ما در‌ پنج هفته اخیر روند خوبی داشتیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و در مجموع اگر بخواهم مقایسه کنم، با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم باید بگویم موقعیت‌های تیم ما خطرناک‌تر بود؛ اما بچه‌ها تمرکز لازم را نداشتند. در نهایت بازی مساوی شد و امیدوارم هر دو تیم در ادامه راه موفق باشند.

مدافع ملوان درباره روند خوب این تیم عنوان کرد: این حاصل تلاش همه مجموعه بوده است؛ مدیریت باشگاه، کادرفنی و در رأس آن‌ها آقای تارتار، تلاش بچه‌ها و سنگ تمام گذاشتن هواداران. این تیم هم و غم مردم شهر است و این موضوع مسئولیت ما را سنگین کرده و روندمان هم روند خیلی خوبی شده است.

او در پیش‌بینی از آینده ملوان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هفته آینده هم یک بازی سنگین با سپاهان در اصفهان داریم. امیدوارم که بتوانیم با نتیجه برگردیم تا این روند خوب ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها