کد خبر : 1976015 | 07 آبان 1402 ساعت 01:34 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

آلگری: لازم نیست زیاد از تیمم تعریف کنید!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از پیشرفت بازیکنان جوان تمجید و تکرار کرد که این تیم به دنبال حضور در جمع چهار تیم است و نباید زیاد با تعریف کردن به تیم فشار آورد.

آلگری: لازم نیست زیاد از تیمم تعریف کنید!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری توانستند بعد از دو بار بدشانسی در گلزنی و مردود شدن گل‌هایشان، نهایتا با گل آندره آ کامبیاسو در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده، ورونا را 1-0 شکست دهند و به صدر جدول سری آ برسند. آلگری اما همچنان در نشست بعد از بازی در مورد موفقیت‌های تیمش محتاط بود.

پیروزی دیرهنگام؟
"فوتبال کشنده است، ما 97 دقیقه زمان را خرج کردیم تا بازی را ببریم، تیم مستحق این پیروزی بود و سازماندهی شده بازی کرد و این مهمترین چیز بود. برد یک دقیقه مانده به پایان به ما رسید که با آرامش آن را ساختیم."

عصبانیت مویزه کین بعد از تعویض؟
"او مستحق بیرون آمدن نبود، اما وقتی دو گل مردود می‌شود و او کارت زرد دریافت می‌کند، فکر می‌کردم واقعاً شب او نیست. کین بازیکنی است که بسیار پیشرفت کرده است، او از نظر جسمی و روحی تغییر کرده است."

1946503

سرمایه گذار روی جوانان؟
"کین در سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است و در تمرینات سخت کار می‌کند. کنان یلدیز عالی بود. وقتی بازیکنانی را می‌بینم که چنین تصویری از خود می‌سازند، خوشحال می‌شوم، زیرا نادر هستند. یوونتوس تیمی از بازیکنان حرفه‌ای‌های واقعی دارد که محدودیت‌های خود را درک می‌کنند و می‌خواهند روی بهبود آنها کار کنند. آکادمی و باشگاه در 10 سال گذشته واقعاً خوب کار کرده‌اند تا این بازیکنان را شناسایی کند و پروزش دهند. با این حال، مهم است که رسانه‌ها تعادل خود را حفظ کنند، زیرا یک روز آنها را قهرمان می‌نامند و روزی بازنده."

رویای اسکودتو؟

" اینکه ما در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم مهم است، تمایل به کار سخت هر روز در تمرین مهم است، آرزوی ما پیروزی مقابل ورونا است. بعد از آن خواهیم دید که کجا هستیم.

همانطور که گفتم، نکته کلیدی این است که به صورت سازماندهی شده بازی کنید، بدون کار اضافه و  احساس آرامش را تحت فشار حفظ کنید. فصل هنوز تمام نشده است، پس بیایید در تعریف و تمجید زیاده روی نکنیم. "

دیدگاه‌ها