کد خبر : 1975985 | 06 آبان 1402 ساعت 23:12 | 55.2K بازدید | 62 دیدگاه

بیانیه رسمی بارسا درباره توهین به وینیسیوس

باشگاه بارسلونا پس از شنیده شدن شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید، بیانیه‌ای در محکومیت این اتفاقات صادر کرده است.

بیانیه رسمی بارسا درباره توهین به وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته یازدهم لالیگا، در حساس‌ترین مسابقه، بارسلونا در ورزشگاه مونت خوئیک میزبان رئال مادرید بود که بازی با نتیجه 2-1 به سود رئال مادرید به اتمام رسید تا این تیم در رده سوم باقی بماند. یکی از حواشی این مسابقه، توهین نژادی این هواداران به وینیسیوس بود.

 هواداران بارسلونا او را میمون خطاب کردند و به سوی او موز پرتاب کردند که در ویدیوهای منتشر شده توسط خبرگزاری مارکا کاملا مشهود بود. مسئولان لالیگا بلافاصله بعد از اتمام بازی اعلام کردند که در مورد این اتفاقات تحقیقاتی را آغاز کرده‌اند و حالا باشگاه بارسلونا هم بیانیه‌ای در محکوم کردن این حوادث منتشر کرده است.

1946430

بولت پرسپولیسدر بیانیه باشگاه آمده است که: "باشگاه بارسلونا همیشه از ارزش‌های فوتبال دفاع خواهد کرد و به همین دلیل هرگونه توهین نژادپرستانه‌ای را که ممکن است امروز بعدازظهر در جریان بازی مقابل رئال مادرید رخ داده باشد، بررسی خواهد کرد."

هفته گذشته در جریان دیدار رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان هم اتفاقات مشابهی برای وینیسیوس جونیور اتفاق افتاد که در پی آن، باشگاه سویا هم این وقایع را محکوم و دو هوادار باشگاه را هم از حضور در ورزشگاه تیم محروم کرد. وینیسیوس در طول مدت حضورش در باشگاه رئال مادرید، در جریان رقابت‌های لالیگا بارها در ورزشگاه‌های تیم‌های رقیب مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها