کد خبر : 1975975 | 06 آبان 1402 ساعت 22:23 | 51.5K بازدید | 40 دیدگاه

بلینگام رکورد زیدان را هم زد!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، تنها در 10 بازی در لالیگا، رکورد گلزنی زین الدین زیدان افسانه‌ای در طول یک فصل برای رئال مادرید را شکست!

بلینگام رکورد زیدان را هم زد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چهارچوب هفته یازدهم لالیگا رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2-1 بارسلونا را خارج از خانه شکست دهد و با خیالی آسوده در صدر قرار بگیرد و سه امتیاز مهمی را بدست بیاورد که شاید در پایان فصل در تعیین قهرمان تاثیر به سزایی بگذارد. هر دو گل رئال را جود بلینگام به ثمر رساند تا در یک بازی دیگر هم، در پیروزی تیمش بیشترین نقش را داشته باشد.

اما نکته جالب این مسابقه رکورد خارق العاده‌ای بود که بلینگام از خود به جا گذاشت. او اکنون در اولین فصل حضورش در 10 مسابقه موفق به زدن 10 گل شده است که از گل‌های زین الدین زیدان، در موفق‌ترین فصل حضورش در باشگاه رئال مادرید، به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، یکی بیشتر است که نشان دهنده عملکرد بی نظیر این بازیکن 20 ساله انگلیسی برای تیم جدیدش است.

1946411

تیم رئال، با درخشش بلینگام، با 28 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا به صدر جدول رسید. این تیم توانست از دو بازی خارج از خانه پی در پی مقابل سویا و بارسلونا 4 امتیاز کسب کند و صدر جدول را حفظ کند و هفته آینده در خانه به مصاف رایووایکانو خواهد رفت.

دیدگاه‌ها