کد خبر : 1975973 | 06 آبان 1402 ساعت 22:20 | 5.2K بازدید | 8 دیدگاه

گروه داوری باید عذرخواهی کند؛

باشگاه هوادار: از داوران دیدار با گل گهر شکایت می‌کنیم

باشگاه هوادار صبح فردا از سعاد وفاپیشه و کمک‌هایش در بازی گل‌گهر شکایت خواهد کرد.

باشگاه هوادار: از داوران دیدار با گل گهر شکایت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بازی گل گهر و هوادار که با نتیجه سه بر سه به پایان رسید حواشی و صحنه‌های مشکوکی هم داشت که باعث اعتراض تیم هوادار شد. حال میلاد فاندر، سخنگوی این باشگاه تهرانی می‌گوید از گروه داوری این بازی شکایت خواهند کرد.

او گفت: فکر می‌کنم هوادار در دیدار برابر گل گهر به کمترین حقش که یک مساوی بود رسید. در روزی که باید بدون شک پیروز میدان می‌شد، در سه گلی که دریافت کرد، یکسری صحنه‌های مشکوک اتفاق افتاده که کارشناسان داوری آن را قضاوت خواهند کرد.

فاندر در مورد شکایت هوادار بیان کرد: باشگاه هوادار به نوبه خود از گروه داوری و سعاد وفاپیشه بابت عملکرد ضعیف‌شان در این این دیدار شکایت خواهد کرد و در نخستین روز کاری قطعا این شکایت ارسال خواهد شد.

ویدئو: 314931

او در پایان گفت: توقع ما این است که وقتی بدون حاشیه و در کمترین حالتی که می‌شود اعتراض را بیان می‌کنیم، رسیدگی شود و برخوردی صورت نگیرد و برخورد باید با کسانی صورت بگیرد که اشتباه می‌کنند. کمترین کار گروه داوری این است که عذرخواهی کند‌. از کادرفنی و در راس آن محمود فکری عزیز و بازیکنان خوب‌ و با غیرتمان و مدیرعامل محترم‌مان محمدجواد رحیمی عزیز و سرپرست زحمت کشمان و تمامی عوامل به نوبه خودم تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها