کد خبر : 1975787 | 06 آبان 1402 ساعت 10:52 | 86K بازدید | 105 دیدگاه

رئال گول بارسا را نخورد: می‌دانستیم دروغ می‌گویید!

کادر فنی رئال مادرید از حضور ستاره‌های مصدوم بارسلونا در تمرین این تیم شگفت‎‌زده نشده است.

رئال گول بارسا را نخورد: می‌دانستیم دروغ می‌گویید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم قرار خواهد گرفت. 

بارسلونا در چند هفته اخیر با بحران جدی مصدومیت چندین بازیکن از ترکیب اصلی‌اش روبرو بود که نتوانستند آنها را در دیدارهای این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان همراهی کنند و این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود. 

در حالی که گفته شده بود احتمال این که بازیکنی جز روبرت لواندوفسکی و رافینیا به بازی برابر رئال مادرید برسد اما اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که تمامی بازیکنان مصدوم این تیم روز گذشته در آخرین تمرین پیش از ال‌کلاسیکو حضور پیدا کردند. 

1902854

این موضوع واکنش‌هایی را از سوی هواداران دو تیم به همراه داشت اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که کارلو آنچلوتی و دیگر اعضای کادر فنی رئال مادرید به هیچ وجه از این اتفاق متعجب یا شوکه نشدند. 

آنها به خوبی از این که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد خبر داشتند و پیش از این شرایط را با دقت در صورت حضور این ستاره‌ها در زمین هم مورد تحلیل و بررسی قرار داده بودند تا بازیکنان در هر صورت برای رویارویی با آنها به صورت کامل آماده باشند.

البته هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی قصد دارد ریسک استفاده از بازیکنانش که تازه روند درمان را طی کرده‌اند بپذیرد یا فکر دیگری به حال ترکیب تیمش برای این بازی حساس خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها