کد خبر : 1975695 | 05 آبان 1402 ساعت 22:56 | 34K بازدید | 38 دیدگاه

تصمیم عجیب ستاره مصدوم: باید مقابل رئال باشم

ژول کنده، ستاره بارسلونا، به ژاوی اعلام کرده که قصد دارد در بازی برابر رئال مادرید حضور داشته باشد.

تصمیم عجیب ستاره مصدوم: باید مقابل رئال باشم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی خود مقابل رئال مادرید به میدان خواهد رفت. 

بارسلونا در چند هفته اخیر با بحران جدی مصدومیت متعدد ستاره‌های اصلی تیمش روبرو بود که کار را برای ژاوی سخت کرده و باعث نگرانی جدی هواداران این تیم برای بازی دشوار و حساس برابر رئال مادرید شده بود. 

اما اخباری که در چند روز اخیر درباره شرایط بازیکنان این تیم منتشر شده باعث شده که شرایط به شکل قابل توجهی برای آنها متفاوت باشد و به نظر می‌رسد که بازیکنان مصدوم بارسا توانایی حضور در میدان در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل را خواهند داشت. 

1938005

پیش از این گفته شده بود که شاید روبرت لواندوفسکی، پدری، فرانکی دی یونگ و رافینیا بتوانند این تیم را در این دیدار همراهی کنند اما ژول کنده قطعا به این بازی نخواهد رسید و حالا موندو دیپورتیوو می‌گوید که شاید حتی این بازیکن هم بتواند برابر رئال به میدان برود. 

کنده ساعتی قبل به ژاوی خبر داده که تصمیم دارد هر طور شده در بازی برابر رئال مادرید حاضر شود و از شرایط خوبی برای این که به تیمش در این دیدار کمک کند برخوردار است. 

کادر پزشکی و فنی بارسا هم خوش‌بین هستند که این مدافع فرانسوی شرایط لازم برای حضور در میدان را داشته باشد و نام او هنوز به صورت قطعی از فهرست این تیم برای بازی فردا خط نخورده است. 

دیدگاه‌ها