کد خبر : 1975686 | 05 آبان 1402 ساعت 22:13 | 39.9K بازدید | 27 دیدگاه

شکست تیم مجیدی در شب دو اخراج بچه‌گانه

اتحاد کلباء در دیداری از هفته ششم ادنوک لیگ مغلوب میزبان خود الوحده شد.

شکست تیم مجیدی در شب دو اخراج بچه‌گانه

به گزارش "وزرش سه"، با وجود گلزنی مهدی قایدی، اما اتحاد کلباء در دیدار برابر الوحده با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در مسابقه‌ای که تیم مجیدی با اخراج دو بازیکن خارجی خود، 9 نفره به بازی ادامه داد.

اشتباه عجیب عیسی الهوتی، گلر کلباء در دفع توپ موقعیت خوبی را برای فاکوندو کروسپزکی، مهاجم آرژانتینی الوحده ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی روی تور سقف دروازه نشست. در ادامه نیز کلباء موقعیت خوبی را به دست آورد. یک ارسال به روی دروازه با اشتباه دروازه‌بان الوحده همراه شد ولی وومبرگر قدر این موقعیت را ندانست و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1945786

کلباء می‌توانست در دقیقه 25 به گل برسد. ارسال کرنر اسپاداسیو به روی دروازه با ضربه سر وومبرگر همراه شد و دفع بد گلر الوحده توپ را مقابل دروازه برای فیلیپ کیس مهیا کرد که ضربه بد او را سنگربان میزبان مجددا مهار کرد. در دقیقه 34 ارسال احمد نوراللهی روی نقطه پنالتی به فاکوندو کروسپزکی رسید که شوت تک ضرب این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

الوحده در همان شروع نیمه دوم به گل رسید. ارسال آلان به درون محوطه جریمه به عمر خریبین رسید و او پس از دریبل مدافع کلباء، با یک ضربه آرام به گوشه دروازه، موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. لحظاتی پس از این گل، تیم مجیدی 10 نفره شد. پس از خطای فیلیپ کیس، داور یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد ولی پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، رنگ کارت را به قرمز تغییر داد.

1945785

کلباء در دقیقه 64 یک ضربه پنالتی به دست آورد. توپ مهدی قایدی به دست نوراللهی برخورد کرد که داور به کمک اتاق VAR یک پنالتی به سود تیم مجیدی اعلام کرد که گلر الوحده ضربه دنیل بسا را مهار کرد. چند دقیقه بعد خود قایدی موفق به گلزنی شد. او ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه را به زیبایی وارد دروازه میزبان کرد.

الوحده در دقیقه 87 به گل دوم رسید. در شرایطی که ضربه سر مهاجم میزبان در آستانه ورود به دروازه بود، دنیل بسا آن را با دست از درون دروازه بیرون کشید که داور ضمن اعلام پنالتی، این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. کریستین گوانکا نیز برخلاف جهت حرکت عیسی الهوتی، این توپ را وارد دروازه کرد.

1945788

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود الوحده به پایان رسید. احمد نورالهی در دقیقه 98 تعویض شد و مهدی قایدی نیز تا پایان در ترکیب تیمش حضور داشت.

دیدگاه‌ها