کد خبر : 1975645 | 05 آبان 1402 ساعت 20:53 | 37.7K بازدید | 37 دیدگاه

اعتراف ستاره بارسلونا: رئال مادرید فوق‌العاده است

گاوی، ستاره بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید بازیکنان بسیار خوب و درخشانی دارد و آنها تلاش می‌کنند بهترین بازی ممکن را ارائه دهند.

اعتراف ستاره بارسلونا: رئال مادرید فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، گاوی حالا به یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان مورد اعتماد ژاوی در ترکیب بارسلونا تبدیل شده که اهمیت بسیار زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته است. 

مصدومیت بسیاری از بازیکنان بارسا در فصل جدید باعث شده که وظایف او بیش از پیش دشوار شود اما این ستاره اسپانیایی به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و حالا آماده است تا ستاره تیمش در بازی برابر رئال مادرید باشد. 

صحبت‌های این بازیکن در گفتگو با اسپورت را پیش از این بازی حساس و تماشایی در زیر می‌خوانیم.

اهمیت بازی برابر رئال مادرید: من هرگز در رویا هم نمی‌دیدم که حتی در یک ال‌کلاسیکو بازی کنم اما حقیقت این است که این شانس را داشتم که در این دیدارها به میدان بروم. این نهمین باری است که در ال‌کلاسیکو هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم. 

1932949


بازیکنان رئال: همه از این موضوع مطلع هستند که رئال مادرید بازیکنان بسیار خوب و درخشانی دارد. امیدواریم که بتوانیم بازی‌ای که دوست داریم را برابر این تیم انجام دهیم. 

بازیکن باتجربه با سن کم: من همیشه سعی کردم به همه بازیکنان جوان که از آکادمی می‌آیند کمک کنم. همان کاری که زمانی سرخیو بوسکتس، سرجی روبرتو و جوری آلبا با من کردند. من همیشه از بازیکنان جوان استقبال می‌کنم و تا جایی که بتوانم به آنها کمک می‌کنم.

فشار بازی برای بارسا در سن کم: فوتبال همین است. مربی همیشه می‌گوید که آنها شما را به خاطر فوتبال بازی کردن نمی‌کشند اما همیشه باید مسئولیت بازی برای بهترین تیم دنیا را درک کنید. صادقانه باید بگویم که من خیلی خوب با این شرایط کنار آمدم. 

1940523

دریافت کارت زردهای متعدد: هر زمانی که تیم به من نیاز داشته باشد، من آنجا خواهم بود. اما بله، باید این جنبه از بازی‌ام را بهبود ببخشم. 

اهداف شخصی: همیشه باید به آمارهایی که می‌توانید به آنها برسید فکر کنید اما اولین چیز برای من تیم است. همه همیشه دوست دارند بیشتر گل بزنند و بیشتر پاس گل بدهند. امیدوارم که بتوانم در نهایت به گل‌ها و پاس‌ گل‌های بسیاری برسم.

دیدگاه‌ها